Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer se ne gre o Mazdah pa vseeno kdo mogo?e ve. Verjetno velja isto za avte.

 

V navodilih za moj motor Kawasaki sem prebral, da je potrebno preveriti oz. nastaviti ventile vsakih 10.000km.

Sedaj jih ima 65.000km, nazadnje so bili kontrolirani pred cca 8 leti pri 30.000km.

 

Ali je to nujno, dobro ali nepotrebno? :ne vem:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

?e ne ropotajo pol po moje ni treba, ker pri moji prvi cbr-ki so bli nastavljeni na 7 kkm, sedaj jih ima 100 kkm pa ni noben pipal ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e se z motorjem pelje? do trgovine in nazaj ni krize. ?e pa dela? letno veliko km pa priporo?am. raje prej kot prepozno ;)

concept.gif

Napisano
  je zazo napisal:

?e se z motorjem pelje? do trgovine in nazaj ni krize. ?e pa dela? letno veliko km pa priporo?am. raje prej kot prepozno ;)

 

Ne glih velik - tam 3 do 4 ti?o? letno. Sam ko se spravm na motor jih pa kar 300 do 400km v enem dnevu.

Verjetn bom res prot konc sezone pelu na kak servis da to nardijo. Sm se ?e neki pozanimu - med 150 in 200 ? bo verjetn (delo, tesnila, "podlo?ke").

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Teh še ni tukaj. Govorimo o tistih, katere smo kupili vozili nekaj let in verjetno v večini bili kar zadovoljni. Verjetno tudi ti s tisto tvojo bivšo petko. BT-jke nisem omenil, ker je preveč Forda zraven, da bi bila čistokrvna Mazda. Pač nek hafu, kot takemu miksu pravijo Japonci..
    • Imam kar ta nov X186. Sem prej spremljal in sem vedel, da je star X180 imel problem s kompresorjem in naj bi odpravili. No ocitno niso. Vpoklica tudi ni.   Bom po praznikih se oglasil na servisu in malo povprasal. Bom pa probal se tkole posneti kot je v tistem videu, ce se bo pojavil ta zvok. Ker sedaj se res pojavlja samo zjutraj po tem ko avto stoji cez noc. No pa recimo vcer sem bil v trstu in tist nor klanc nazaj gor, se je tudi parkrat lepo oglasil.
    • Če jih pa na Kitajskem delajo...
    • Pol potencialni kupci Mazde kar raje baby dinota zasledujemo, kot pa premium x186 😂🤓🤣
    • A maš ti X186 al X180 - namreč ravno 2021 so menjali za posodobljen motor. In če me spomin še ni zapustil se je to na X180 redno dogajalo, medtem, ko na X186 pa naj bi bila odpravljena težava z jokajočim superchargerjem.   Moj predlog je, da kar pejt na servis uveljavljat garancijo. Preveri pa prej, če je bil mogoče kakšen vpoklic za tole.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.