Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

?e enkrat jaz in MX5 1,8 l.2001, 105.000 km, ki se igra z menoj, predvsem pa poobla??enimi serviserji.

 

HVALA ekipi, ki mi je znala pomagati pri prej?nji temi, katere klju? je bil res klju?, ki je izgubil spomin v ?ipu...

 

Pa naj se vam poto?im s ?e enim problemom, ki spremlja mojo MX5 ?e od kar jo imam (8 let!), vendar mi doslej ni znal ?e nih?e pomagati, ?al ?e najmanj slovenski poobla??eni serviserji, v Avstrijo pa ?e nisem stopil - sem se "navadil" rahlo ignorirati zadevo, ampak me vsake toliko ven vr?e:

- avto normalno v?iga ko je hladen in topel,

- ko se pripeljem na kri?i??e ali ko res po?asi prestavljam, padejo obrati praznega teka na okoli 550 in to traja 2 do 3 sekunde, nato se vrne na prbl. 900 obratov - v tem ?asu se ma?ina trese in z njo celi avto,

- tudi sicer avto vedno pri nizki obratih po?asnega speljevanja ali po?asnega premikanja v koloni zelo nemirno deluje in neenakomerno pospe?uje, cuka... vse do prbl. 1800 obratov, ko se o?itno nekaj zgodi z regulacijo vbrizga ali zmesi zrak-gorivo ali.... - nimam pojma, ampak avto vsaj po mojem ob?utku za?ne delovati v redu,

- najbolj te?no je sesedanje obratov prostega teka, ko se po dveh ali treh kilometrih zjutraj ali v hladnih dneh pripeljem do prvega kri?i??a......

 

S problemom sem bil ?e pri vsaj 5 poobla??enih serviserjih, pa mi pravijo: za avto 2001 nimajo ve? testerja, pustite ga nekaj dni pri nas, da preverimo, dva sta mi celo samo dvignila obrate prostega teka, en je nekaj delal na regulatorju zraka za prosti tek..... ampak nikoli niti malo bolj?e.

 

Ker mnogi na forumu dokazano veste kaj govorite in svetujete, spet fehtam koga izmed vas, ki veste kaj narediti.

 

Pozdrav,

Bo?tjan

Napisano

pravis, da si zamenjal vzigalno tuljavo?

kaj pa kabli? lahko je kaksen slab kabel

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pravis, da si zamenjal vzigalno tuljavo?

kaj pa kabli? lahko je kaksen slab kabel

 

Ja, na 90.000 km zamenjal vzigne tuljave, komplet kablov in sve?ke. Pa se tisto padanje obratov pri voznji s stisnjeno sklopko (pred prestavljanjem in pred zaustavitvijo) ni ni? spremenilo.

 

Eni so tudi nekaj govorili o pu??anju vakuuma na regulaciji pretoka zraka pri prostem teku ali nekaj takega. Malo sem sicer pogledal pod pokrov, vendar nisem na?el ni? o?itnega...

 

Bo?tjan

Napisano

Lahko da ti kje pu??a cev za dovod zraka do motorja. Si morda menjaval zra?ni filter z konusnim in kaj predeloval? Preveri gumijasto cev za dovod zraka v motor.

 

Problem je bil pri nekaterih v MAF senzorju in pu??anju zraka na tej dovodni cevi.

 

A ti dela tako?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Lahko da ti kje pu??a cev za dovod zraka do motorja. Si morda menjaval zra?ni filter z konusnim in kaj predeloval? Preveri gumijasto cev za dovod zraka v motor.

 

Problem je bil pri nekaterih v MAF senzorju in pu??anju zraka na tej dovodni cevi.

 

A ti dela tako?

 

 

Bom (?e enkrat) preveril celo cev od zra?nega filtra do motorja, predeloval pa nisem ni?.

Tudi MAF bom lociral, demontiral in poskusil spihati, o?istiti...

 

Ma?ina pa se ne obna?a tako kot v videu, mogo?e podobno kot v zadnji tretjini videa, le da obrati padejo v ?asu 1 sekunde, nato malo ostanejo nizki, potem po 2 ali 3 sekundah po?asi in neenakomerno narastejo na kakih 950, nato pa po 1 sekundi na kakih 850 in potem tam ostanejo, ko da bi bili vse ok. ?e speljem z nizkimi obrati, obrati spet padejo in se obna?ajo kot sem opisal. ?e speljem z nekaj ve?jimi obrati o?itno prestopim neko mejo oz. neki polo?aj ne?esa in potemupada obratov ni, se pa ?uti, da ne vle?e zvezno in gladko, pa? pa malo bi in malo ne bi. ASmpak to ni zelo mo?no opazno, iritira pa me vseeno. Prvi del posnetka se mi zdi bolj kot problem z lambda sondo.

 

Ti si iz Podlehnika, kajne? se mi zdi, da sva se enkrat na to temo ?e pogovarjala, vendar se potem nisva sre?ala. Namre?, avto vozim le poleti, pozimi pa je v gara?i in takrat bolj ali manj pozabim nanj. In pol me isti problem spet pozdravi spomladi, ki dam avto spet na cesto..

 

Lp, Bo?tjan

Napisano

Objavljena slika

 

MAF je zadeva takoj za zra?nim filtrom mas en konektor s parimi kabli gor, nemors falit na desni strani slike mal levo od oznacenega diagnosis modula, kjer brika? TEN in GND kar sem ti pa v drugi temi prilimal

 

 

Lp

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Bom (?e enkrat) preveril celo cev od zra?nega filtra do motorja, predeloval pa nisem ni?.

Tudi MAF bom lociral, demontiral in poskusil spihati, o?istiti...

 

Ma?ina pa se ne obna?a tako kot v videu, mogo?e podobno kot v zadnji tretjini videa, le da obrati padejo v ?asu 1 sekunde, nato malo ostanejo nizki, potem po 2 ali 3 sekundah po?asi in neenakomerno narastejo na kakih 950, nato pa po 1 sekundi na kakih 850 in potem tam ostanejo, ko da bi bili vse ok. ?e speljem z nizkimi obrati, obrati spet padejo in se obna?ajo kot sem opisal. ?e speljem z nekaj ve?jimi obrati o?itno prestopim neko mejo oz. neki polo?aj ne?esa in potemupada obratov ni, se pa ?uti, da ne vle?e zvezno in gladko, pa? pa malo bi in malo ne bi. ASmpak to ni zelo mo?no opazno, iritira pa me vseeno. Prvi del posnetka se mi zdi bolj kot problem z lambda sondo.

 

Ti si iz Podlehnika, kajne? se mi zdi, da sva se enkrat na to temo ?e pogovarjala, vendar se potem nisva sre?ala. Namre?, avto vozim le poleti, pozimi pa je v gara?i in takrat bolj ali manj pozabim nanj. In pol me isti problem spet pozdravi spomladi, ki dam avto spet na cesto..

 

Lp, Bo?tjan

 

Jaz sem vsaki, dan na relacij Podlehnik-MB-Podlehnik. Moramo se enkrat dobiti pa ?e BOBI pride saj je on tudi bil iz tega Ptujskega konca. Drugo soboto pa gremo na piknik lahko se nam pridru?i?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem vsaki, dan na relacij Podlehnik-MB-Podlehnik. Moramo se enkrat dobiti pa ?e BOBI pride saj je on tudi bil iz tega Ptujskega konca. Drugo soboto pa gremo na piknik lahko se nam pridru?i?.

 

Bobiju sem napisal mail in gsm - upam, da se mi javi.

Sicer pa bi res rad kon?no spoznal tudi tebe, ?e smo ?e vsi trije iz istega konca.

Morda '?a se v soboto res pridru?im vam ostalim na pikniku v Savinjski dolini...

 

Bo?tjan

gsm 031 376 086

temno vijoli?na MX 5 1,8 z be? ledrom

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.