Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ~ imam te?avo ki se ?e vleće 3 tedne .. Najprej se je za?elo ,da se pripeljem na ?iht vse ok ..Po koncu se vsedem v avto in tema nobenega znaka da bi v?gal... Probali smo vse ?ivo en teden mantre in ni? tema , nakar pobo?am ?ice ra?unalnika,ki je pod zra?nim filtrom in avto ?ude?no v?ge ,, Na kar ugotovim , da ne dela turbo to je trajalo en ?as pol pride mehanik , da bi ga odpelo ga v?ge in za?ne zelo ropotat vse je bilo v dimo ... pri?ge se lu?ka za motor in proti zdrs ..ugasnema avto in ponovno v?gema in dela normalno . Odpelje ga na test in ga pripelje nazaj pravi da turbo dela in res sem probal avto je delal bp. Po dveh urah cirka pridem v avto v?gem in zopet nenormalno ropota kadi .. gori lućka za motor in proti zdrs ... ga ugasnem in pri?gem ni? ni hotel nehat ropotat .. med tem sem menjal tudi ta ra?unalnik pod zra?nim filtrom in isto ..... poskuseo sem ga par krat pri?gat in ni? .... Drug dan poskusim zopet pri?ge normalno .... se peljem 10 km gre bp . Ko ga ugasnem in pri?gem 3 krat vsaki? v?ge .Naenkrat pa ga nisem niti pri?gal in je zagorela lu?ka za motor in proti zdrs .. Se vedo da bo zopet ropotal in res je zaćel opet ropotat ... Lepo prosim , ?e je kdo mel podoben primer , da mi pomaga res sem ubupal nih?e ve? ne ve pomagat od mehanikov ...

 

Hvala

Napisano

Lahko kak?no sliko teka magi?nega ra?unalnika pod fzra?nim filtrom, ker videl sem ?e sva?ta, samo tega pa v ?ivljenju ?e ne. ?zmeden?

 

Ti ima? eno bedasto te?avo z cevkami,

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko kak?no sliko teka magi?nega ra?unalnika pod fzra?nim filtrom, ker videl sem ?e sva?ta, samo tega pa v ?ivljenju ?e ne. ?zmeden?

 

Ti ima? eno bedasto te?avo z cevkami,

 

kolko vem je tam racunalnik od injektorjev. Ko imas problem z vakumi, ponavadi avto ne vlece, v nobenem primeru pa motor ne ropota.

www.gistel.si

Napisano

kolko vem je tam racunalnik od injektorjev. Ko imas problem z vakumi, ponavadi avto ne vlece, v nobenem primeru pa motor ne ropota.

 

Pod zra?ni filtrom je samo nekaj ni?-a in interkuler. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pod zra?ni filtrom je samo nekaj ni?-a in interkuler. :ne vem:

 

ni res nad intercolerjem za lucjo se nahaja ena majhna centrala...jo slikam popoldne ce hoces.

www.gistel.si

Napisano

kolko vem je tam racunalnik od injektorjev. Ko imas problem z vakumi, ponavadi avto ne vlece, v nobenem primeru pa motor ne ropota.

 

 

Ra?unalnik sem menjal in dela isto !

 

Lahko kak?no sliko teka magi?nega ra?unalnika pod fzra?nim filtrom, ker videl sem ?e sva?ta, samo tega pa v ?ivljenju ?e ne. ?zmeden?

 

Ti ima? eno bedasto te?avo z cevkami,

 

post-6450-1337939849_thumb.jpg

post-6450-1337940022_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.