Skoči na vsebino

nakup Mazda 3 letnik 2005

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Prosil bi za nasvet, namre? sodelavec prodaja Mazdo 3 bencin 1.6i TX letnik 2005, cca 111.000 km

Zunanjost je solidno ohranjena (tu pa tam je kak?na bunka v plehu :-), ima vse redne letne servise, pravi pa da 'glavni' servis kot sem ga vajen (menjava zobatega jermena itd..) pri Mazdi ni potreben, ker ima verigo itd...,tako da sem baje lahko brez skrbi za dodatne stro?ke. ?eprav pri tej starosti nikoli ne ve?, kaj te ?aka - noja to je bolj moje mnenje. Sam imam 11 let starega Puntota, pa ?e 11 let deluje brez te?av - mogo?e imam sre?o :-) ?

Ker gre za dokaj ugodno ceno (4500?), pa tudi avto vem da je v redu, me zanima kaj menite o nakupu?

Bolj me zanima, kak?ne stro?ke lahko pri?akujem v naslednjih letih (ra?unam, da bi imel avto vsaj 5 let).

Bolje me skrbijo dodatni stro?ki poleg rednih servisov (olje,filtri itd), ki lahko nastanejo pri 7 let starem avtu - kaj lahko pri?akujem oziroma se dejansko spla?a iti v nakup?

 

Hvala ?e v naprej za vse informacije.

 

Lep pozdrav

Jaka

Napisano

Moje mnenje-?e ti je avo v?e? in je res zadeva servisirana in ve? zgodovino vozila potem nima? kaj falit. Velikega servisa res nei ker ima ketno ,kar se pa stro?kov dodatnih ti?e pa pri teh km-jih ne bo razen ?e bo? sam kaj postoril neumnega! Potro?ni materjal pa itak ve? da tudi obstaja :) ?e je ugodna cena kupi,ker ni primerjave s puntotom-ve?ji avto je bol varen ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hvala za odgovor.

Ja, se strinjam, se pravi bi moral avto?ek nekje 5 let delati brez kak?nih hudih dodatnih stro?kov?

OK, olje, filtri, bremze itd kar je potro?ni material je normalno da se menja, ?e bo samo to ga prec vzamem :-)

 

lp,Jaka

Napisano

Odpelji eno testno vo?njo in ?e ti je okej, je samo za prepis nardit in odpeljat, zlasti ?e pozna? lastnika avta. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

glej js mam 06' trojko z prakti?no enakim motorjem sam da je 1.4 in ti povem da ni kaj tikat -_- samo redni servis in to je to

 

evo, sma ?e dva zadovoljna uporabnika 3-jke, sicer sm js na traktor varianti :D

Napisano

Mam ?e drugo trojko, obakrat z 1,6 motorjem benz, pa do sedaj brez problemov. Prva trojka (04 letnik) je ostala na forumu in kolikor vem do sedaj ni bilo ni? narobe. Go for it.

Napisano

Hvala, ste me prepri?ali, se bom probal zdilati za ?e kak dodaten skonto :-)

Kam pa kaj vozite na servis, priporo?a kdo kak?nega dobrega/ugodnega mehanika?

Da bi glih na uradni servis vozil mi ni...

 

lp,Jaka

Napisano

Hvala, ste me prepri?ali, se bom probal zdilati za ?e kak dodaten skonto :-)

Kam pa kaj vozite na servis, priporo?a kdo kak?nega dobrega/ugodnega mehanika?

Da bi glih na uradni servis vozil mi ni...

 

lp,Jaka

 

avto Pelko LJ, na? ?lan Mitja MB ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.