Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

1. OK fantje, mam problem in sicer po recimo 5h minutah voznje se mi priziga cel, in gori dokler avta ne

ugasnem, diagnostika ne poka?e nobenega problema, razen purge selenoid (del egr sistema), ki pa v

tem primeru ni vzrok za napako (je bil ?e prej zani? pa se lu?ka ni pri?igala).

 

2. Motor se mi en malo pregreva pri vo?nji po avtocesti, oziroma nekje nad 100km/h, pri vo?ni po naseljih

(semaforji, itd.) teh problemov nimam. Imam zani? termostikalo, vendar pa imam ventilator zvezan

preko stikala, ki je stalno vklopljen tako verjetno ni problem v tem. Hladilnik je star okoli 2 leti, hladilne

je dost prav tako je bila menjana vodna ?rpalka.

 

Gre se za 1.8 bp motor z miate.

 

Meni po?asi zmanjkuje idej...

 

Pa ?e to, se mogo?e komu sanja katere motorje so imele kie sephie letnikov 94-97, ker wiki pravi da so

bili bpji, samo nisem siguren ?e to velja samo za ameri?ke modele ali na?e tudi.

 

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Mogoce elektronika vseeno vidi okvaro zaradi termostikala. Ko pravis da racunalnik nic ne pokaze govoris o obdju ali o diag boxu v predelu motorja?

V diag boxu z ledico ponavadi vec pove kot obd ( stevilo utripov ledice).

 

Pa ce potem ko Ugasnes avto se spet prizge lucka takoj ob zagonu ob toplem motorju ali spet 5 minut?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mogoce elektronika vseeno vidi okvaro zaradi termostikala. Ko pravis da racunalnik nic ne pokaze govoris o obdju ali o diag boxu v predelu motorja?

V diag boxu z ledico ponavadi vec pove kot obd ( stevilo utripov ledice)

 

O boxu, moja se nima obdja. Pa ce me spomin ne vara zadeva ne javi okvare termostikala, ker mi je zadeva enkrat ze sla rakom zvizgat in mislim da ni nic svetilo

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Mogo?e ti je termostat za?tekal 1/4 odprt, ker ?e enega z podobnimi simptomi poznam.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je bla taprva stvar ki mi je prisla na misel, je ze nov notri, pa tut tastar dela normalno. Sem lihkar zamenjal ?e ?ep hladilnika, pa se se vedno pregreva. Hladilnik nima cold spotov, voda kro?i, cincilator dela, sanja se mi ne kaj bi lahko ?e bilo. Pregreva pa se samo nad 3k rpm ?e vozim pod ni panike.

 

Objavljena slika

 

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Pumpa za vodo :ne vem: Verjetno kje ne tesni dobro pa ne uspe vode precirkulirat skozi motor?

33112_1.png

Napisano

Simptomi so enaki kot pri tem mozakarju ja, s tem, da mi odgovor nic ne pomaga, ker sem vse to kar pise ze preveril. Edina varianta je da ima vodna ?rpalka neko fabr?ko napako, kar bom preveril v kratkem. Hladilna je pa ena s potokarja, se mi sanja ne, rumena uglavnem, se pa isto dogaja ?e imam not samo vodo.

 

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Simptomi so enaki kot pri tem mozakarju ja, s tem, da mi odgovor nic ne pomaga, ker sem vse to kar pise ze preveril. Edina varianta je da ima vodna ?rpalka neko fabr?ko napako, kar bom preveril v kratkem. Hladilna je pa ena s potokarja, se mi sanja ne, rumena uglavnem, se pa isto dogaja ?e imam not samo vodo.

LP

Jero

 

pa ma? WP za 1.8 al jo ima? ?e od prej - neumno vpra?anje vem.

Druga?e pa lahko po doma?e proba? ne da bi razdiral - da? na cev vodno pumpo od webasta jo prhefta? na ?trom in ?e se motor hladi kot je treba je potem nekaj s pritiskom pretoka (pumpa?)...oz za 50? re?i? problem

 

mam eno za probat preden gre? v stro?ke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Objavljena slika

 

Vodna je tale, nabavljeno pri I.L. motorsport. Tako ali tako moram moped ?e enkrat ven potegnit, ker sem '?paral' in nisem menjal batnih obro?kov, ker ni bilo ni? narobe z njimi, zdej so se pa oljni odlo?il da nebojo ve? brisal in zjutraj ko je mrzel dimi kot;

 

Objavljena slika

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Ho?e? re?, da je Mazda skrita v oblaku dima zraven tanka? :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Ne ne, tle je premal dima :P jz skoraj vsako jutro tkole zakamufliram kranjsko

Objavljena slika

 

haha,huda!¨drgac pa zelim da se postima vozil :bravo:

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.