Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam M6 letnik 2006 diesel (89 kw).

Po 8 mesecih sta se mi na armaturki ponovno pojavili oran?ni lu?ki TSC/DSC in pa CHECK ENGINE.

Odkar sta mi prenehali goret (pred 8 meseci) sem do sedaj prevozil 22.000 km in mi avto deluje brezhibno in ni mi pri?lo na misel ni? drugega kot da gre za kak stik oz. kontakt, zato sem odklopil akumulator in vzlel ven varovalke, jih posprejal s kontakt sprejem ter jih vstavil nazaj noter.

 

Zatem sem ponovno priklopil akumulator in pojavi se problem, saj mi potovalni ra?unalnik ne prikazuje ve? RMNG km - koliko ?e lahko prevozim dotakrat ko moram tankat oz. z dejansko koli?ino goriva, ki je v tanku.

 

Kaj nardit?

 

A dr?i, da sem z odklopom akumulatorja izgubil dolo?ene pomembne podatke (nekateri celo pracvijo, da je mo?na sedaj vi?ja poraba in da se mi je lahko tudi zmanj?al navorin bo potrebno avto ponovno dat na ra?unalnik ter vnest program?V glavnem ni? mi ni ve? jasno, saj mi vsak pove druga?e tak da sn ?e ?ist zmeden.

 

 

Hvala vsem za odgovore, nasvete.....

Napisano

Pozdravljeni!

 

 

Zanima me koliko me stane komplet diskov in zavornih plo??ic (seveda kvalitetnih) za mojo M6 (letnik 2006 diesel, 89 kw)?

 

Katero znamko diskov in plo??ic priporo?ate?

 

 

Hvala za odgovore.

Napisano

Pozdravljeni!

 

 

Zanima me, kje se da dobit original varovalke za mojo M6?

 

Resda so vsepovsod zraven kompleta ?arnic zraven tudi varovalke, vendar so prevelike?

 

 

Hvala za pomo? ?e vnaprej.

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam M6 letnik 2006 diesel (89 kw).

Po 8 mesecih sta se mi na armaturki ponovno pojavili oran?ni lu?ki TSC/DSC in pa CHECK ENGINE.

Odkar sta mi prenehali goret (pred 8 meseci) sem do sedaj prevozil 22.000 km in mi avto deluje brezhibno in ni mi pri?lo na misel ni? drugega kot da gre za kak stik oz. kontakt, zato sem odklopil akumulator in vzlel ven varovalke, jih posprejal s kontakt sprejem ter jih vstavil nazaj noter.

 

Zatem sem ponovno priklopil akumulator in pojavi se problem, saj mi potovalni ra?unalnik ne prikazuje ve? RMNG km - koliko ?e lahko prevozim dotakrat ko moram tankat oz. z dejansko koli?ino goriva, ki je v tanku.

 

Kaj nardit?

 

A dr?i, da sem z odklopom akumulatorja izgubil dolo?ene pomembne podatke (nekateri celo pracvijo, da je mo?na sedaj vi?ja poraba in da se mi je lahko tudi zmanj?al navorin bo potrebno avto ponovno dat na ra?unalnik ter vnest program?V glavnem ni? mi ni ve? jasno, saj mi vsak pove druga?e tak da sn ?e ?ist zmeden.

Hvala vsem za odgovore, nasvete.....

 

Malo se zapelji in pol porocaj. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljeni!

Zanima me, kje se da dobit original varovalke za mojo M6?

 

Resda so vsepovsod zraven kompleta ?arnic zraven tudi varovalke, vendar so prevelike?

Hvala za pomo? ?e vnaprej.

 

Na vsaki pumpi jih imajo, ali pa kak?na avtotrgovina.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

 

Zatem sem ponovno priklopil akumulator in pojavi se problem, saj mi potovalni ra?unalnik ne prikazuje ve? RMNG km - koliko ?e lahko prevozim dotakrat ko moram tankat oz. z dejansko koli?ino goriva, ki je v tanku.

 

Kaj nardit?

 

A dr?i, da sem z odklopom akumulatorja izgubil dolo?ene pomembne podatke (nekateri celo pracvijo, da je mo?na sedaj vi?ja poraba in da se mi je lahko tudi zmanj?al navorin bo potrebno avto ponovno dat na ra?unalnik ter vnest program?V glavnem ni? mi ni ve? jasno, saj mi vsak pove druga?e tak da sn ?e ?ist zmeden.

Hvala vsem za odgovore, nasvete.....

 

Pa si po tem, ko si odklopil akumulator, ze naredil kakasen kilometer? Ker ko si odklopil akumulator je v bistvu enako, kot da bi resetiral te stevce za povprecno porabo, povprecno hitrost,... in ti podatki se zacnejo racunat takrat, ko se vozis... in se zacnejo prikazovati, ko je dovolj podatkov za prikaz ... Ko recimo resetiras prikaz povprecne hitrosti ali povprecne porabe, traja recimo nekaj kilometrov voznje, da zadeva spet zacne prikazovati podatke ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa si po tem, ko si odklopil akumulator, ze naredil kakasen kilometer? Ker ko si odklopil akumulator je v bistvu enako, kot da bi resetiral te stevce za povprecno porabo, povprecno hitrost,... in ti podatki se zacnejo racunat takrat, ko se vozis... in se zacnejo prikazovati, ko je dovolj podatkov za prikaz ... Ko recimo resetiras prikaz povprecne hitrosti ali povprecne porabe, traja recimo nekaj kilometrov voznje, da zadeva spet zacne prikazovati podatke ...

 

 

"Poro?anje!" Evo nardil sem 50 km. Potovalni ra?unalnik prikazuje trenutno porabo, povpre?no porabo, povpre?no hitrost in ?as. KOLIKO km pa je do bencinske, pa mi ?al ne prikazuje.

Napisano

"Poro?anje!" Evo nardil sem 50 km. Potovalni ra?unalnik prikazuje trenutno porabo, povpre?no porabo, povpre?no hitrost in ?as. KOLIKO km pa je do bencinske, pa mi ?al ne prikazuje.

 

V?asih traja malo dalj. Bo za?el.
Napisano

pa v avtu mora biti vsaj 20L benza....tankaj polno :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.