Skoči na vsebino

mazda 6 2.0D problem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sestra je karambolirala avto v totalko (?elni trk 100km/h) in problem po tem ko se je popravil je naslednji:Na vsake nekaj ?asa za?ne svetit lu?ka za motor (ne sveti vedno) in ko potem ko sveti lu?ka stoji par ur je akumolator prazen ?tarter ve? ne za?ene lu?ke na armaturki se ne v?gejo ko priklopi? zraven kable od drugega akumolatorja avto v?ge torej nekaj prazni akumolator moti me to, da se akumolator ne sprazni vedno ampak je to naredil do zdaj 3x ko je tudi posvetila lu?ka za motor.Torej je nekaj napa?no zvezano spredaj ker je bil ?elni trk...Zanima me kje naj i??em problem oz kje ga naj za?nem iskati?

Napisano

Jaz bi to odpeljal do kak?nega "orng" avtoelektri?arja, ki tudi dobro obvlada Mazdojsko elektronko. ?e bo? pelju h kakemu ?u?marju, lahko naredi ?e kak?no dodatno ?kodo. Tak?no je vsaj moje mnenje. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

saj to glih nameravam ker je avto po nesre?i sestavljal en mehanik ki ma SP in je cel popoldan oz cel dan sedel pri kablovju ker je tega zlo dost samo kje sploh za?et iskat najbolje bi pomojem naredu da bi vso ?tromarijo odklopu in ?e enkrat zvezu avtoelektri?ar ki ma nekaj pojma...

Napisano

Verjetno bi bilo to ?e najpametneje, ker z elektriko se ni ravno za hecat, lahko se ti naredi kak?en "kurc?lus" pol pa bo lahko Mazda-kres, kar pa ne bi bilo ni? kaj fajn. <_<:o

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja saj tega se najbolj bojim da ?e mi kje zagori.Tekom dni jo bom odpeljal do kak?nega avtoelektri?arja pozna? slu?ajno kakega dobrega v okolici mb

 

 

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

 

akumolator sem dal novi no3 ker smo mislili najprej da je akumolator fu?.Alternator sem sprobal in dela normalno ko avto laufa je na klemah pribli?no 14,2V

Napisano

ja saj tega se najbolj bojim da ?e mi kje zagori.Tekom dni jo bom odpeljal do kak?nega avtoelektri?arja pozna? slu?ajno kakega dobrega v okolici mb

akumolator sem dal novi no3 ker smo mislili najprej da je akumolator fu?.Alternator sem sprobal in dela normalno ko avto laufa je na klemah pribli?no 14,2V

 

pol pa na elektriko ?im prej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mislim da bo to ?e najpametneje jojj ko je to zajebano zaj odkrivat ?e bi mehanik prej dal vezat strokovnjakom nebi blo iskanj te?av zdaj pa je to kot da i??e? dlako v senu

Napisano

Jaz bi kontaktiral uporabnika foruma MitjaMX6&T ali pa Bobi-ja. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa

 

Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i

 

S tem se nebi ?ist strinju, dokler kisline ne potegne v celice, je akumolator ?ist ql, pa ?e pol bi se ga dal zrihtat v kakem laboratoriju (delajo v TAB Me?ica) ;)

Napisano

V?eraj sem ga peljal k avtoelektri?arju in je rekel glede na simptome bi lahko bilo nekaj v zvezi z ra?inalnikom ampak zakaj akumolator prazni pa ni vedel zdaj je avto tam da pre?ekira vse...

Napisano

Najla?je je krivit stvar ki ne dela ko potegne? klju?e iz klju?avnice

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kako to misli? saj skoraj vse stvari ne delajo ko potegne? klju?e iz klju?avnice

 

Recimo poleg lu?k v kabini in ?top lamp ? ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ena za po peš😁
    • Točno tako, edino skandinavci so še najbližje nam glede sociale, življenski in vremenski pogoji so pa nenormalni, delajo od teme do teme, poleti ti pa sonce sije do 24:00 .... 🥴🫣
    • Ko če si šel malo na okrog (in to ni ex YU), sam sem v zadnjem času tudi službeno veliko po EU državah in na splošno gledano sem vedno najbolj vesel ko pridem nazaj v SLO in sem še vedno (in vedno bolj) mnenja , da je na splošno življenje v SLO najboljše (seveda gledam to z moje perspektive, za kar lahko rečem da se štejem nekje v normalni srednji razred, to za nekoga z minimalno plačo verjetno ni, četudi takemu tudi v katerikoli drugi državi ne bi bilo lahko oz. bi bilo še slabše).....pa naj to velja za urejenost in dostopnost javnih ustanov, kot tudi bližino domovanja-službe in recimo potem narave, bodisi hribov, morja ali pa rekreacijskih možnosti v naravni....over all tega skoraj nikjer v večjih ("boljših") eu državah ni.....    
    • V tujini ni vse zlato kar se sveti🥴 Pri nas je kvaliteta življenja zelo visoka in se še zaenkrat izboljšuje. V večini zahodnih državah skupaj z ZDA pa zelo pada in lahko vam povem, da srednji in predvsem nižji razred že počasi životari in ne vidijo prihodnosti zato se pa zatekajo vse bolj v ekstremizem. Delajo pa cele dneve in kaj imajo od življenja🤔dobro penzijo, če pridejo sploh do nje....   
    • Sam bi z vidika ustreznega lastništva razlikoval individualne hiše in stanovanja v večstanovanjskih stavbah. Prvih je pri nas cca 550.000, drugih cca 350.000.   Sam se kot lastnik stanovanja v njem počutim bol brezskrbno, tudi če izgubim službo lahko preguram nekaj časa v taki nepremičnini. Pri najemniškem stanovanju pa je treba vsak mesec plačevat najemnino in v primeru izgube službe vemo kaj sledi.   Z vidika upravljanja večstanovanjskih stavb je mnogo lažje in po mojem bolje, če je lastnik celega bloka  eden. Ta je zainteresiran, da je stavba dobro izolirana, dobro vzrževana, itd., ker je potem tudi najemnina višja. Zato to v severnoevropskih državah bolje špila, dokler so taki lastniki država, zadruge, razumni "landlordi".  Pri nas je Jazbinškov zakon naredil na stanovanjskem področju veliko škode. Lastniki stanovanj so postali tudi osebe, ki to ne bi smeli biti, ki nimajo nobenega odnosa do lastnine, do skupne lastnine. V blokih je velik del skupna lastnina (konstrukcija, hodniki, stopnišča, fasada, streha, dvigalo, ogrevalni sistem, ....) in se je treba tudi o njej zmenit. Stanje se vidi že od zunaj - ciganarija, po svoje se zastekljuje balkone, vgrajuje različne barve in stile oken, na fasado montira klime kamor jim paše, ...   Z vidika financ je veljalo pravilo, da se splača nepremičnino kupiti, če je 18-kratnik letne najemnine večji od cene stanovanja, pri 22-kratniku pa sploh ni več dvoma. Pri nas je to razmerje pred leti ušlo na blizu norih 30, torej se finančno stanovanja pri nas že nekaj let ne izplača kupovati, ampak najemati! Kljub zadnja leta tudi visokim najemninam, tudi posledici kratkoročnega oddajanja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.