Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

danes me je zmotil senzor zunanje temperature, ki se ni premaknil iz 20 stpinje, ?eprav jih je bilo po moji oceni vsaj 36. Avto je stal na soncu celi dan, ko sem se usedel vanj in odpeljal cca 15 km je komaj zlezel na 25 stopinj, pa ?e to ?ele ko sem ga vmes 2x ugasnil.

 

Je crknil kak senzor zunanje temperature? ?e je, je ta morda povezan ?e s kakim ECU-jem in mi sedaj dela napa?no me?anico goriva?

 

drugo: lu?ke za zadnje pasove se malo hecajo. Enkrat so zelene enkrat rde?e, v?asih se kar med vo?njo spremeni, ?eprav zadaj ni nikogar. Imam morda nevidnega sopotnika, ki se privezuje in odvezuje vsake toliko? :hudicek:

 

Thnx za ideje.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

meni se je na prejsnji 6-ki ene 2-3 krat to zgodilo...

vztrajal pri ca. 20 stopinj, ceprav je bla visja temp...pol se je sam popravil

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Opa?am da se je sam uredil, hvala. KAj pa zadni pasovi?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Opa?am da se je sam uredil, hvala. KAj pa zadni pasovi?

 

Pregledat ?ice okoli zati?ev med sede?i. Lahko, da je kje kaka ?ica preribana, pa daje stik na maso ali pa sta preglodani obe ?ici.

 

?e je videt vse OK, je lahko te?ava ?e v samih zati?ih.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

@Gustav: iste te?ave kot ti. Meni ka?e 16 °C. Pa to ne 1x. In to izklju?no samo takrat, ko je avto na soncu.

 

Lu?ka za zadnji desni pas pa mi gori zelena, tudi, ?e ni nikogar v avtu. Hecno.

 

Vidim, da ima? isto opremo. O?itno je serijsko.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni je avto stal na soncu 16 dni, pa je temperaturo VEDNO prav kazalo, vsaj zaenkrat. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.