Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Zanima me ?e mi lahko kdo pomaga pri tem

 

ob vo?nji po avtocesti s tempomatom se je tempomat sam od sebe izklju?il in avto je pri?el izgubljati na hitrosti. Za?ela sem pritiskati na plin vendar ni bilo nobenega u?inka. nato so se mi pri?gale opozorilne lu?e -

( oran?na lu?ka motorja in rde?a lu?ka olja). Nato sem zapeljala na odstavni pas. ko sem poskusila ponovno pri?gati avto se ta ni v?gal.

 

Ali mogogo?e kdo ve kaj bi to pomenilo

 

 

hvala za odgovore, lep pozdrav

 

L.

Napisano

 

ob vo?nji po avtocesti s tempomatom se je tempomat sam od sebe izklju?il in avto je pri?el izgubljati na hitrosti. Za?ela sem pritiskati na plin vendar ni bilo nobenega u?inka. nato so se mi pri?gale opozorilne lu?e -

( oran?na lu?ka motorja in rde?a lu?ka olja). Nato sem zapeljala na odstavni pas. ko sem poskusila ponovno pri?gati avto se ta ni v?gal.

 

 

Na hitro: motor je ugasnil med vo?njo. Zato je padel tlak olja, posledi?no lu?ka.

 

Glede na opis je lahko 100 vzrokov, od najbolj preprostih in povsem nebole?ih do "konca sveta" v avtomobilskem in finan?nem smislu.

 

Napi?i, kaj za en motor je, pa ve? podatkov o avtu.

Napisano

Za?nemo z najbolj glupim vpra?anjem - a je goriva dovolj? ?e ima? ?estko prve generacije BC tolk la?e, da pi?e lahko domet ?e 100km in ve? avto pa obstane.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni

 

mazda 6GG je letnik 2005 bencinar z motorjem tipa L8 1.8L in 88KW.

goriva sem imela ?e za cca 65km, vsaj tako mi je kazal potovalni ra?unalnik

( lu?ka od goriva ni bila pri?gana)

 

 

Kar me ?udi je da se mi je na isti datum tudi pokvarila dve leti nazaj vendar takrat naj bi se pokvarila ?rpalka,

in ti datumi se soupadajo z datumi servisnih pregledov in zato sumim da so morda napake prirejene, da bi vozili avto na poobla??ene mazda servise.

 

lp,

 

L.

Napisano

Pozdravljeni

 

mazda 6GG je letnik 2005 bencinar z motorjem tipa L8 1.8L in 88KW.

goriva sem imela ?e za cca 65km, vsaj tako mi je kazal potovalni ra?unalnik

( lu?ka od goriva ni bila pri?gana)

Kar me ?udi je da se mi je na isti datum tudi pokvarila dve leti nazaj vendar takrat naj bi se pokvarila ?rpalka,

in ti datumi se soupadajo z datumi servisnih pregledov in zato sumim da so morda napake prirejene, da bi vozili avto na poobla??ene mazda servise.

 

lp,

 

L.

 

mislim da je to samo naklucje, nobeden ne more prirediti da ti crkne pumpa na dolocen dan...

www.gistel.si

Napisano

mazda 6GG je letnik 2005 bencinar z motorjem tipa L8 1.8L in 88KW.

goriva sem imela ?e za cca 65km, vsaj tako mi je kazal potovalni ra?unalnik

( lu?ka od goriva ni bila pri?gana)

 

?e bi bila dieselca bi bil tole sigurno vzrok pri bencinarcah pa ne bom rekel. Sam bi pa vseeno najprej nato?il 10 litrov benza pa da vidi? kaj se zgodi.

33112_1.png

Napisano

hvala za va?e odgovore, problem je re?en :)

 

imate prav nato?ili smo 20l benzina in avto je u?gal :bravo:

se pravi da mi ?tevec za gorivo la?e.

 

 

 

lp

 

L.

Napisano

No vidi? pa le ni bilo sile ... v glavnem na ?tevec in na BC se ni za zana?at :blush:

 

Sam sem imel podobno izku?njo in nekaj drugih foruma?ov tudi :blush:

33112_1.png

Napisano

Va?no da ste re?li brez dodatnih stro?kov, ja na BordComputer se ni za zana?at, drugi? pa magari za vsak slu?aj ?e kak?no 5litrov kantico v prtlja?nik da bo ?e bolj zihr vo?nja. :jupiii::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Va?no da ste re?li brez dodatnih stro?kov, ja na BordComputer se ni za zana?at, drugi? pa magari za vsak slu?aj ?e kak?no 5litrov kantico v prtlja?nik da bo ?e bolj zihr vo?nja. :jupiii::bravo:

 

 

A ni to zabava? Neke vrste ruleta, vozi?, vozi?, pa ti kar neko? in nekje zmanjka goriva. Potem pa pe? iskanje ?rpalke, ?top, telefon, prjalti, posebno, ?e je de? ali mraz ali pono?i. Lej, to je prava pustolov??ina in ?e bo? imel s sabo vedno rezervo, je nikoli ve? ne bo? do?ivel...

 

:vesel:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Jaz sem tak obvlada?, da je enkrat zelo malo manjkalo, da bi zmanjkalo obeh goriv (LPG-ja mi je ?e itak), pol benz pa je bil ?e tudi v globoki rezervi. :aaaaa::blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.