Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Okeej. Na fotrovi 6ki se je pojavilo kapljanje olja pri levem koloteku. Zdaj kolotek sem snel in videl totalno masten intercooler oz spodnja cev ki pride do intercoolerja. Zdaj cev je kar oreng mastna, tko da nevem ali je to direkt iz intercoolerja (kolikor vem ?ezenj te?e zrak :ne vem: ) ali prihaja kje od motorja. Olje je pa fajn ?rno tko da sklepam da je motorno :blush:

 

Bi kdo vedel za kaj bi lahko ?lo?

 

Hvala, lp

panoramska.jpg
Napisano

intercooler

je bla serijska napaka, neko tesnilo al neki tazga pri intercoolerju

men so zamenjal v garanciji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@Lumpi, jaz bi peljal do na?ega Simona, pa nej obenem ?e menja faking bakrene podlo?ke in s?isti cedilo karterja, ra?un pa se izstavi na g. fotra - Cerar motorsport oddelek. :cheers::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

intercooler

je bla serijska napaka, neko tesnilo al neki tazga pri intercoolerju

men so zamenjal v garanciji

 

Pri moji mazdi ni bilo tesnilo, ?eprav je bil izgled povsem tak?en. Pokale so prirobnice, razpoka pa tako tanka, da je izgledalo, kot da dihtunga pu??a.

Interkuler sem takrat dal za?vasat, ?ele precej let po tistem pa so mi ga zamenjali v okviru "vpoklica", ?eprav je var ?e dr?al.

 

Meni je ?lo vedno na spolni organ dejstvo, da je Mazda Slovenija znala skoraj vsak mesec na dom po?iljat reklame, da bi poslala vsaj eno obvestilo o vpoklicu zarad tovarni?ke napake, to pa ne. ?e ve?, redno sem hodil na poobla??eni servis v BTC, pa so bili o vpoklicih (razen tistega za rjo) ?ist tiho.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Okeej. Na fotrovi 6ki se je pojavilo kapljanje olja pri levem koloteku. Zdaj kolotek sem snel in videl totalno masten intercooler oz spodnja cev ki pride do intercoolerja. Zdaj cev je kar oreng mastna, tko da nevem ali je to direkt iz intercoolerja (kolikor vem ?ezenj te?e zrak :ne vem: ) ali prihaja kje od motorja. Olje je pa fajn ?rno tko da sklepam da je motorno :blush:

 

Bi kdo vedel za kaj bi lahko ?lo?

 

Hvala, lp

 

ja ja!

dobrodo?el med nami, ki smo ?e menjali intercooler.

tam okrog 500 ? neoriginal z monta?o ( ?eprav ga ni problem zamenjat, ?e seveda gredo cevi lepo narazen)

Napisano

Zanimivo.. sam ne gre mi v glavo kako olje iz intercoolerja? a ne gre skozenj samo zrak? Zgleda bo treba res do majstra peleta it pre?ekerat :)

panoramska.jpg
Napisano

Zanimivo.. sam ne gre mi v glavo kako olje iz intercoolerja? a ne gre skozenj samo zrak? Zgleda bo treba res do majstra peleta it pre?ekerat :)

 

ta je za olje :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zavariti ga ni problem,?e se dajo sneti cevi, v mojem primeru bi me re?il samo flex,je pa varijanta z teko?im aluminijem res u?inkovita,po?i pa na spodnjih straneh prirobnic. :angry2: ,avto imam komaj mesec dni od tega pa teden dni v delavnici,da popravim vse tisto ?esar prej?nji lastnik ni hotel ali vedel.

Sem pa izredno navdu?en nad motorjem,prava glasba za moja u?esa, napram bmw-ju istega letnika z enako prostornino.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.