Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pojavlja se mi rahlo ro?ljanje v predelu motorja, to?no ne znam locirat. Kolega trdi, da je to vakum za servo zavore in da je to normalen zvok. Meni pa se zdi, da tega prej nisem sli?al, samo zadnje par dni. Se pa pojavi okoli 1700 do 2000 vrtljajev in pod obremenitvijo (klanec gor) ni sli?no. Vo?nja navzdlo ali neobremenjen npr ?e pa spusti? da se avto sam ordola, potem pa ro?lja.

 

Verjetn ni ni? hudega, me pa moti.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Pojavlja se mi rahlo ro?ljanje v predelu motorja, to?no ne znam locirat. Kolega trdi, da je to vakum za servo zavore in da je to normalen zvok. Meni pa se zdi, da tega prej nisem sli?al, samo zadnje par dni. Se pa pojavi okoli 1700 do 2000 vrtljajev in pod obremenitvijo (klanec gor) ni sli?no. Vo?nja navzdlo ali neobremenjen npr ?e pa spusti? da se avto sam ordola, potem pa ro?lja.

 

Verjetn ni ni? hudega, me pa moti.

 

Mislim, da je to ta famozna matica vakumskega sistema zavor, ki ima luft, kar je kolega pravilno ugotovil,preberi poste na to temo...

 

Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.

 

Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.

Link:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=9563

 

Lp

Napisano

Mislim, da je to ta famozna matica vakumskega sistema zavor, ki ima luft, kar je kolega pravilno ugotovil,preberi poste na to temo...

 

Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.

 

Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.

Link:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=9563

 

Lp

 

 

hvala ti. Grem brat ono temo :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sej pooblaščenci že leta računajo par eur za "ekološko reciklažo odpada", bodo pa še za gume   A nimaš nikjer usput odpada, sej ti brezplačno vzamejo na lokalnem smetišču
    • Kupil nove gume in jih grem danes premontirati. Pravi vulkanizer v kolikor stare gume pri njemu pustim se dodatno placa 2€/gumo. Wtf? Od kdaj imajo pa sedaj to foro? 
    • Ni težko ne. Rabiš prave ventilčke, felga in guma morata bit tubless ready, trak za povit felgo če je potrebno in pa priporočljiv je kompresor da se guma pravilno usede na felgo. V nasprotnem primeru fašeš mlek v glavo in po garaži. Poglej si kak filmček na YouTube   Ne tista balanca je alu. Je kr nekaj znamk ki delajo karbonske z 9 backsweepa ali pa več. Onoff ( delajo tudi za mondraker), sqlabs te majo tudi 12 in 16. So pa cene kr visoke
    • Ne poznam teh. A je ta reč karbonska? Sam obupno iščem krmilo s 50mm rise, 9° backswip bi bil že luksuz, karbon seveda, 35mm vpetje. Ne najdem.     Še malo tehnične kulturne dediščine: Raceface karbonska sedežna s katero se je dalo na turah enostavno štelat naklon sedeža je na mojem starem analognem biciklu ki ga sedaj uporablja sin. Na daljših turah (na 1500m) me je pri vzponu začel boleti hrbet, zato sem za v take klance spremenil naklon sedeža navzdol, pri spustih pa sem spremenil naklon navzgor. Meni zelo uporabno  Ampak vse kar je dobro se ponavadi neha proizvajat.    
    • Skiro Stunt High Level, 110x24, ABEC9, 100kg | G-sport WWW.G-SPORT.SI Skiro za trike Stunt Pro (High Level), je freestyle skiro, ima PU 110 x 24 mm kolesa, z ABEC 9 ležaji, trdote 88 A, aluminijasta platforma... Da boš lahko še trike delal 😛
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.