Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po?as bo ?as ko bom moral tudi jaz zamenjat plo??ice in diske na MX5ki.

 

GLedal sem na netu, bral forume, iskal najcenej?e variante,... in sem bolj kot ne zmeden :)

 

Bi prosu ?e ima kdo izku?nje z kako je s kompatibilnostjo med razli?nimi znamkami diskov in plo??ic.

 

Ne rabim kak?nih sport in oh in sploh, samo nekaj da bo vsaj tako kot original, da zdr?i normalne obrementive in ob?asno hitrej?o vo?njo.

 

Ne bi rad kupil ?kart robe, ne bi dal pa tudi premo?enja za cel komplet - kao best buy ;)

 

Plo??ice sem najcenej?e na?el EBC Ultimax - kolikor razumem so to ?isto normalne kot zamenjava za original (skupaj komplet - cca 60 EUR, to je najceneje kar sem najdu).

Kolikor sem bral so ok, samo da so kao trde (mogo?e to velja za Green in vse ostale barve stuff?).

 

Diski pridejo malo dra?je, vendar me zanima ?e ima kdo kak?ne izku?nje z diski in EBC plo??icami.

 

EBC diski so precej dragi, ATE kolikor sem gledal, cca 200? za vse 4 (zadnji cca 80? + sprednji 100? + po?tnina).

 

Na?el sem tudi ponudbo za komplet Mtec diski in Mintex plo??ice (za Mintex bolj slabi komentarji) - diski so narezani, povrtani..., ?e ho?e? ti tudi samo sredinski del prodajo :hohoho:

link

 

Kakr?ne koli izku?nje dobrodo?le.

 

LPB

Napisano

Ate, Brembo, Ferodo... Vse bo OK glede na to, da si napisal da ne rabi? kaj hudega. EBC ultimax ali black stuff so normalne, green so brezvezne (ve?inoma jih grajajo), redstuff so ?e kar agresivne vendar niso tako dobre kot kake Ferodo DS2500...

Diske imam na Cliu naprimer Brembo HC (High Carbon) in upravi?ijo ceno. Ne pregrejejo se pa tudi trajajo ?e lep ?as. ?e obstajajo HC za Miato lahko le priporo?am. Pa ko bo? vse to menjaj glej da ne pozabi? menjati zavorno. Ve?ina jo nikoli ne menja. :vskalo: Tu raskiraj 10? ve? in kupi Motul RBF600. Jaz sem bil presene?en nad razliko. Prej sem dajal razne DOT 5,1 pa je bil pedal ?e vedno ?uden, tale RBF600 je pa DOT4 vendar RBF pomeni Racing Brake Fluid. :hudicek:

Napisano

servis pri ca. 167.000km

 

-olje motul 5w30 4l = 40eur

-filter olja = 4 eur

-ploscice Ferodo s/z = 100eur

-diski ATE s/z =120eur

 

-pelko mojster = 70eur

 

vse skupaj: 334eur

 

:bravo:

 

po 1 letu in ca. 14.000km se vedno odlicno zavira. Narocil sem preko ebaya.

Aja zavorno olje tudi moras dat novo...in na zacetku bo pedal cuden (bolj bo treba pritisnt) ampak pol bo ok.

Jaz sem zelo zadovoljen, pri hudih zaviranjih pa upaj, da si kaj dobrega pojedel, ker gre hrana gor po trebuhu :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se mi zdi kar ugodna tale Labijeva varianta.

 

Ja in ?e ena ideja/nasvet. Saj ve?, dirka?i nimajo ?asa ulaufavati. Gre? en krog po prazni regionalki, najprej lepo parkrat zabremza? ne?no, da se ogrejejo. Potem vsaj petkrat pri 100 bremza? na polno da se skor ustavi? (ne ?isto ker tako se pa naredi sranje!!!) se pelje? nekaj kilometrov s ?im manj bremzanja (da se ohladijo). Lahko ponovi? postopek, vklju?no s hlajenjem in ima? ulaufane bremze. Jaz sem ?e nekajkrat naredil tako in se obnese. :)

Nikoli se pa na polno ne ustavi in dr?i bremzo (ali zategni ro?no). Takrat se plo??ica zape?e na disk zaradi ?esar pride do vibracij ali tresenja. To delajo frajerji napako, ko se jim mudi v gostilno, terajo na polno, pribremzajo pa ro?na in hopa na pir. Potem pa pride do hvaljenja kako so ga terali, da so zvili diske. Yeah right! :rolleyes:

Napisano

 

Nikoli se pa na polno ne ustavi in dr?i bremzo (ali zategni ro?no). Takrat se plo??ica zape?e na disk zaradi ?esar pride do vibracij ali tresenja. To delajo frajerji napako, ko se jim mudi v gostilno, terajo na polno, pribremzajo pa ro?na in hopa na pir. Potem pa pride do hvaljenja kako so ga terali, da so zvili diske. Yeah right! :rolleyes:

 

Tole velja tudi za vsakodnevno uporabo - nikoli dr?at stisnjene bremze na pregretih diskih razen, ?e ni res nujno (ustavljanje na klancu). Pa pri vo?nji v de?ju oziroma ?ez lu?e je tudi pametno, da se diskov ne pregreva, ker voda in pregreti diski so hudi sovra?niki.

 

?e se upo?teva te dve pravili ima? lahko ene diske dolgo dolgo in se ne bodo zvijali, ?e so le kolikor toliko kvalitetni.

33112_1.png

Napisano

po 1 letu in ca. 14.000km se vedno odlicno zavira. Narocil sem preko ebaya.

Aja zavorno olje tudi moras dat novo...in na zacetku bo pedal cuden (bolj bo treba pritisnt) ampak pol bo ok.

Jaz sem zelo zadovoljen, pri hudih zaviranjih pa upaj, da si kaj dobrega pojedel, ker gre hrana gor po trebuhu :D

 

Te tvoje cifre so mi ful v?e?, sam zame pride dra?je, zato sem ?e drugje gledal :) kje bi dobu cenej

Tista dva prodajalca sem s?ekiral na ebayu, samo kot sem napisu pridejo ATE diski 180? min (s tem da ma en sam sprednje, en sam zadnje, un ka je najdra?ji ma pa oboje), no malo bom ?e pogledal glede cen, potem pa ?im prej nabavim in peljem Pelkotu, da bo fresh & clean ;) no to glede zavorne teko?ine nisem vedel, ampak sem itak mislu menjat.

 

Pol bo treba sam ?e ?eljusti zdrgnt pa na nov barvat, da bo lepo zgledal :D

 

Tu raskiraj 10? ve? in kupi Motul RBF600. Jaz sem bil presene?en nad razliko. Prej sem dajal razne DOT 5,1 pa je bil pedal ?e vedno ?uden, tale RBF600 je pa DOT4 vendar RBF pomeni Racing Brake Fluid. :hudicek:

 

Pa ta Motul RBF600 dela na normalnih bremzah al morjo bit tut racing? :D

 

?kodit najbr? ne more ne...

 

Tnx za info vsem ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.