Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo Mazda?i!

 

Majstr Simon je ugotovil, da imam ?e kar obrabljen vztrajnik (najprej sem mislu da je ?e potisni le?aj v sklopki, kar bi bilo precej ?udno po le 16.000km od menjave celotne sklopke, pa s tem da ne speljujem dirka?ko, na?eloma).

 

Ta domnevna obrabljenost vztrajnika se ka?e ?e v tem, da zjutraj ko speljujem iz gara?e v rahel klan?ek, pa ?e ?elim na "?tandgasu" speljat ven, mi konkretno potrese, potem pa je treba malo obratov nabit, npr. na 2.000, da se brez tresenja odpreljem tistih par metrov nazaj in v nekaj stopinjsko rampo (izvoz iz gara?e). <_<

 

Poleg tega se mi ?e v?asih poka?e to pri prestavljanju, npr. da dam pri 60kmh iz 4. v 3.prestavo in malo potrese ko zagrabi 3., podobno ko dajem iz 3. v 2. pri npr. 50kmh. To se dogaja le ob?asno, ker nekatere prestavljanja po opisanem sistemu, pa potekajo popolnoma brez tresenja in vibracij. Sme?na zadeva. No nekoliko manj sme?na je cena vztrajnika. Ta se giblje okrog 400? zlatnikov. :hudicek:

 

Zdej me zanima, kako ?im dlje ohranit vztrajnik vsaj v tak?nem stanju kot je sedaj (na bolj?e verjamem, da brez menjave ne bo ?lo, logi?no). :hohoho:

 

Fajn se mejte ?e naprej!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo Mazda?i!

 

Majstr Simon je ugotovil, da imam ?e kar obrabljen vztrajnik (najprej sem mislu da je ?e potisni le?aj v sklopki, kar bi bilo precej ?udno po le 16.000km od menjave celotne sklopke, pa s tem da ne speljujem dirka?ko, na?eloma).

 

Ta domnevna obrabljenost vztrajnika se ka?e ?e v tem, da zjutraj ko speljujem iz gara?e v rahel klan?ek, pa ?e ?elim na "?tandgasu" speljat ven, mi konkretno potrese, potem pa je treba malo obratov nabit, npr. na 2.000, da se brez tresenja odpreljem tistih par metrov nazaj in v nekaj stopinjsko rampo (izvoz iz gara?e). <_<

 

Poleg tega se mi ?e v?asih poka?e to pri prestavljanju, npr. da dam pri 60kmh iz 4. v 3.prestavo in malo potrese ko zagrabi 3., podobno ko dajem iz 3. v 2. pri npr. 50kmh. To se dogaja le ob?asno, ker nekatere prestavljanja po opisanem sistemu, pa potekajo popolnoma brez tresenja in vibracij. Sme?na zadeva. No nekoliko manj sme?na je cena vztrajnika. Ta se giblje okrog 400? zlatnikov. :hudicek:

 

Zdej me zanima, kako ?im dlje ohranit vztrajnik vsaj v tak?nem stanju kot je sedaj (na bolj?e verjamem, da brez menjave ne bo ?lo, logi?no). :hohoho:

 

Fajn se mejte ?e naprej!

 

B.

 

Pozdravljen!

Sklepam, da si zamenjal sklopko vztrajnika pa ne. Dvomasni vztrajnik je prevzel amortizacijsko funkcijo, ki so jo v?asih imele vzmeti na disku sklopke. Postopoma se obrabijo vzmeti, ki so sedaj v vztrajniku in od to to tresenje. Pred kratkim sem prebral na netu, da je nekje na primorskem mo?akar, ki to obnavlja dvomasne vztrajnike, kar je bistveno ceneje kot menjava z novim. Pogooglaj malo in mogo?e najde? cenej?o re?itev od zamenjave z novim.

Lp

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pozdravljen!

Sklepam, da si zamenjal sklopko vztrajnika pa ne. Dvomasni vztrajnik je prevzel amortizacijsko funkcijo, ki so jo v?asih imele vzmeti na disku sklopke. Postopoma se obrabijo vzmeti, ki so sedaj v vztrajniku in od to to tresenje. Pred kratkim sem prebral na netu, da je nekje na primorskem mo?akar, ki to obnavlja dvomasne vztrajnike, kar je bistveno ceneje kot menjava z novim. Pogooglaj malo in mogo?e najde? cenej?o re?itev od zamenjave z novim.

Lp

 

To je pa dobra ponudba, zlasti za Dizla?e, ker zanje je pa vztrajnik ?e bistveno dra?ji in pa domnevam, da se hitreje obrablja. :aaaaa:

 

Ja, je pa res, da smo menjali celotno sklopko (nipparts), vztrajnik je pa ostal ?e tovarni?ki. :o

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen!

Sklepam, da si zamenjal sklopko vztrajnika pa ne. Dvomasni vztrajnik je prevzel amortizacijsko funkcijo, ki so jo v?asih imele vzmeti na disku sklopke. Postopoma se obrabijo vzmeti, ki so sedaj v vztrajniku in od to to tresenje. Pred kratkim sem prebral na netu, da je nekje na primorskem mo?akar, ki to obnavlja dvomasne vztrajnike, kar je bistveno ceneje kot menjava z novim. Pogooglaj malo in mogo?e najde? cenej?o re?itev od zamenjave z novim.

Lp

 

Evo primera v tujini:TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Na Cosmosu stane vztrajnik za mojo 280 ?, sem mislu da je dra?ji! :aaaaa::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Moja mazda "naj bi" imela eno-masno vztrajnik in tega se na?eloma ne menja, tako mi je vsaj povedal majstr pri Sinterju, ki obvlada zadevo. Ni sicer iz glave vedu kako izgleda vztrajnik za mojo 2.3i, ampak naj bi bilo tako. Za Dizlake pa razmeroma ugodno lahko dobavi vztrajnike (da ne bodo ve? 4-mestne cifre, pa? pa niti pol od tega). :cheers::jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer zame kak?no leto in pol prepozno, ?e zmer pa zelo vzpodbudna novica za vse traktoriste :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Sicer zame kak?no leto in pol prepozno, ?e zmer pa zelo vzpodbudna novica za vse traktoriste :bravo:

 

Ne samo to, jaz sem gospodu omenil, da imamo novoustanovljeni Mazda klub in ?e so pripravljeni dat kak?en popust za ?lane klube, je bil zelo zainteresiran. :ouje::vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne samo to, jaz sem gospodu omenil, da imamo novoustanovljeni Mazda klub in ?e so pripravljeni dat kak?en popust za ?lane klube, je bil zelo zainteresiran. :ouje::vesel:

 

Tole je velik plus:) kok konkretno pa potem prideobnova pri nas? dobr, pa dklopko ce das se menjat, je tut tam okol 300eur...se se vedno kar nabere
Napisano

Se bom ?e pozanimal in sporo?il, ?e bo katerega zanimal, je pa tako, da vztrajnik kao odsvetujejo obnavljanje (eden mi je celo reku, da je to ZELO za?asna re?itev in lih tok za prodat koreto in jo uturit enemu novemu kupcu, da kar nakaj zavarijo skupaj).

 

Bom v naslednjih dneh povedal kak?en % popusta sem uspel pridobit v imenu Mazda kluba pri Sinterju. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.