Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo Mazda?i!

 

Majstr Simon je ugotovil, da imam ?e kar obrabljen vztrajnik (najprej sem mislu da je ?e potisni le?aj v sklopki, kar bi bilo precej ?udno po le 16.000km od menjave celotne sklopke, pa s tem da ne speljujem dirka?ko, na?eloma).

 

Ta domnevna obrabljenost vztrajnika se ka?e ?e v tem, da zjutraj ko speljujem iz gara?e v rahel klan?ek, pa ?e ?elim na "?tandgasu" speljat ven, mi konkretno potrese, potem pa je treba malo obratov nabit, npr. na 2.000, da se brez tresenja odpreljem tistih par metrov nazaj in v nekaj stopinjsko rampo (izvoz iz gara?e). <_<

 

Poleg tega se mi ?e v?asih poka?e to pri prestavljanju, npr. da dam pri 60kmh iz 4. v 3.prestavo in malo potrese ko zagrabi 3., podobno ko dajem iz 3. v 2. pri npr. 50kmh. To se dogaja le ob?asno, ker nekatere prestavljanja po opisanem sistemu, pa potekajo popolnoma brez tresenja in vibracij. Sme?na zadeva. No nekoliko manj sme?na je cena vztrajnika. Ta se giblje okrog 400? zlatnikov. :hudicek:

 

Zdej me zanima, kako ?im dlje ohranit vztrajnik vsaj v tak?nem stanju kot je sedaj (na bolj?e verjamem, da brez menjave ne bo ?lo, logi?no). :hohoho:

 

Fajn se mejte ?e naprej!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo Mazda?i!

 

Majstr Simon je ugotovil, da imam ?e kar obrabljen vztrajnik (najprej sem mislu da je ?e potisni le?aj v sklopki, kar bi bilo precej ?udno po le 16.000km od menjave celotne sklopke, pa s tem da ne speljujem dirka?ko, na?eloma).

 

Ta domnevna obrabljenost vztrajnika se ka?e ?e v tem, da zjutraj ko speljujem iz gara?e v rahel klan?ek, pa ?e ?elim na "?tandgasu" speljat ven, mi konkretno potrese, potem pa je treba malo obratov nabit, npr. na 2.000, da se brez tresenja odpreljem tistih par metrov nazaj in v nekaj stopinjsko rampo (izvoz iz gara?e). <_<

 

Poleg tega se mi ?e v?asih poka?e to pri prestavljanju, npr. da dam pri 60kmh iz 4. v 3.prestavo in malo potrese ko zagrabi 3., podobno ko dajem iz 3. v 2. pri npr. 50kmh. To se dogaja le ob?asno, ker nekatere prestavljanja po opisanem sistemu, pa potekajo popolnoma brez tresenja in vibracij. Sme?na zadeva. No nekoliko manj sme?na je cena vztrajnika. Ta se giblje okrog 400? zlatnikov. :hudicek:

 

Zdej me zanima, kako ?im dlje ohranit vztrajnik vsaj v tak?nem stanju kot je sedaj (na bolj?e verjamem, da brez menjave ne bo ?lo, logi?no). :hohoho:

 

Fajn se mejte ?e naprej!

 

B.

 

Pozdravljen!

Sklepam, da si zamenjal sklopko vztrajnika pa ne. Dvomasni vztrajnik je prevzel amortizacijsko funkcijo, ki so jo v?asih imele vzmeti na disku sklopke. Postopoma se obrabijo vzmeti, ki so sedaj v vztrajniku in od to to tresenje. Pred kratkim sem prebral na netu, da je nekje na primorskem mo?akar, ki to obnavlja dvomasne vztrajnike, kar je bistveno ceneje kot menjava z novim. Pogooglaj malo in mogo?e najde? cenej?o re?itev od zamenjave z novim.

Lp

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pozdravljen!

Sklepam, da si zamenjal sklopko vztrajnika pa ne. Dvomasni vztrajnik je prevzel amortizacijsko funkcijo, ki so jo v?asih imele vzmeti na disku sklopke. Postopoma se obrabijo vzmeti, ki so sedaj v vztrajniku in od to to tresenje. Pred kratkim sem prebral na netu, da je nekje na primorskem mo?akar, ki to obnavlja dvomasne vztrajnike, kar je bistveno ceneje kot menjava z novim. Pogooglaj malo in mogo?e najde? cenej?o re?itev od zamenjave z novim.

Lp

 

To je pa dobra ponudba, zlasti za Dizla?e, ker zanje je pa vztrajnik ?e bistveno dra?ji in pa domnevam, da se hitreje obrablja. :aaaaa:

 

Ja, je pa res, da smo menjali celotno sklopko (nipparts), vztrajnik je pa ostal ?e tovarni?ki. :o

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen!

Sklepam, da si zamenjal sklopko vztrajnika pa ne. Dvomasni vztrajnik je prevzel amortizacijsko funkcijo, ki so jo v?asih imele vzmeti na disku sklopke. Postopoma se obrabijo vzmeti, ki so sedaj v vztrajniku in od to to tresenje. Pred kratkim sem prebral na netu, da je nekje na primorskem mo?akar, ki to obnavlja dvomasne vztrajnike, kar je bistveno ceneje kot menjava z novim. Pogooglaj malo in mogo?e najde? cenej?o re?itev od zamenjave z novim.

Lp

 

Evo primera v tujini:TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Na Cosmosu stane vztrajnik za mojo 280 ?, sem mislu da je dra?ji! :aaaaa::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Moja mazda "naj bi" imela eno-masno vztrajnik in tega se na?eloma ne menja, tako mi je vsaj povedal majstr pri Sinterju, ki obvlada zadevo. Ni sicer iz glave vedu kako izgleda vztrajnik za mojo 2.3i, ampak naj bi bilo tako. Za Dizlake pa razmeroma ugodno lahko dobavi vztrajnike (da ne bodo ve? 4-mestne cifre, pa? pa niti pol od tega). :cheers::jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer zame kak?no leto in pol prepozno, ?e zmer pa zelo vzpodbudna novica za vse traktoriste :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Sicer zame kak?no leto in pol prepozno, ?e zmer pa zelo vzpodbudna novica za vse traktoriste :bravo:

 

Ne samo to, jaz sem gospodu omenil, da imamo novoustanovljeni Mazda klub in ?e so pripravljeni dat kak?en popust za ?lane klube, je bil zelo zainteresiran. :ouje::vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne samo to, jaz sem gospodu omenil, da imamo novoustanovljeni Mazda klub in ?e so pripravljeni dat kak?en popust za ?lane klube, je bil zelo zainteresiran. :ouje::vesel:

 

Tole je velik plus:) kok konkretno pa potem prideobnova pri nas? dobr, pa dklopko ce das se menjat, je tut tam okol 300eur...se se vedno kar nabere
Napisano

Se bom ?e pozanimal in sporo?il, ?e bo katerega zanimal, je pa tako, da vztrajnik kao odsvetujejo obnavljanje (eden mi je celo reku, da je to ZELO za?asna re?itev in lih tok za prodat koreto in jo uturit enemu novemu kupcu, da kar nakaj zavarijo skupaj).

 

Bom v naslednjih dneh povedal kak?en % popusta sem uspel pridobit v imenu Mazda kluba pri Sinterju. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato ker  tašči na opelci ne tresejo zavore
    • Ekonomsko bo zmagala vojaška industrija. 
    • Mazde delujejo bp. 
    • Za večino teh p*zdarij je oz. bo vrtna hiša zunaj na parceli. Škoda bivalnih kvadratov za vso to šaro. Dve shrambi za bolj in manj uporabljano opremo pa res imam v mansardnem delu. Ozimnica (kar je je) je v strojnici in po skrinjah. Večina pa pri kmetih in v trgovinah...
    • Preberi si še enkrat tisto tvoje... v nič jih daješ in se iz njih norca delaš kolk so nesposobni, tako kot naši vodilni al pa šefi NATA. Nasprotnika moraš spoštovat pa ne tako, da se klanjaš, ampak da veš, da je nevaren. Temu se reče aroganca, da si nad njimi, večvreden, da je oni drugi navadna smet in da se sploh nima smisla z njim ukvarjat.   To je problem zahodnega tipa razmišljanja, ki se še kar ni navadil, da v modernem svetu imperializem ni več na mestu, da hegemonistični način obnašanja ja za na odpad.   To je največji problem zahoda in še 1x bom napisal... današnji svet bi moral biti sodelovanje in ne sovraženje. Lahko se še tako duvamo, ampak ekonomsko bomo potegnili takratko, tako proti Kitajski in drugim Azijcem, kamor smo odgnali še Rusijo, ki je energetski velikan pa kakor koli obrnemo. Ne kaže nam dobro in če se ne bomo začeli ukvarjati sami s sabo in našimi problemi nam bo trda predla - pa to ni zajebancija.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.