Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

NOx-i so mono du?ikovi oksidi in dioksidi - se pravi NO in NO2 -izpuste teh na?eloma zmanj?uje katalizator

 

DPF pa je namenjen lovljenju trdih delcev nastalih na osnovi ogljika zaradi nepopolnega izgorevanja.

 

Verjetno so pri tem mislili, da novi Skyactiv motorji ne rabijo katalizatorja, rabijo pa ?e vedno DPF.

 

?e pa se ne motim je v starih mazdinih motorjih katalizator zdru?en z DPF tako, da lahko marsikdo to me?a in misli, da potem tudi DPF-ja ne rabijo.

 

Ta nova III ga nima. ;)

 

 

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

DPF. sem jo pa v?eraj prvi? videl v ?ivo in je avto zelo cool, samo predolg za moje pojme ( limuzina).

 

?e bi to napisala kak ?enska bi se ?lovk vpra?al, je ok ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:hohoho::hohoho:

Avto je predog oziroma mazda je predolga..bolj?? :cheers:

 

A je kdo kaj probal obra?alni krog ali bo?no parkiranje?

Al jih samo terate :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

DPF.

 

 

Pa dobr no, od kod ste vsi navalili, da nima DPF-ja. Seveda ga ima saj edino DPF omogo?a zmanj?anja izpustov nanodelcev v ozra?je kar je tudi eden od pogojev za izpolnjevanje EURO6 norm.

 

Novi DPF je naslednja generacija DPF filtrov in naj bi bil ?e zmogljivej?i a postopek ?i??enja ostaja podoben kot do zdaj tako, da ?e vedno taka izbira motorja ni priporo?ljiva za tiste, ki imajo avto bolj kot ne za okras in ga vozijo samo na kratkih razdaljah.

 

 

Ne da se mi iskat po netu sheme Skyactiv motorjev zato mogo?e samo ta link http://www.penneymazda.com/en/info/news/in...133936&pg=2

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Predv?erja?njim sem jo kon?no sprobal tudi sam - diesel 150KM karavan z vso opremo. Kaj naj re?em... mogo?e z enim stavkom - ho?e bit Audi. Tudi motor je nekako tako ugla?en bolj na presti? kot na ?portnost. Sej konjev je dovolj sam so v kombinaciji z menjalnikom in sklopko narejeni na udobnost in nekako nima? ob?utka, da jih je res toliko. Primerjam namre? z mojo pa si upam trdit, da je moja bolj ?iva al je pa samo filing tak oz. ji da powerbox to?no tisti "edge", ki ga nova M6 s tem motorjem nima.

 

Ampak dale? od tega, da je motor slab ... glih nasprotno je zelo dobr in vo?nja je u?itek.

 

Oprema in udobje:

- rikverc kamera ... cool sam je treba zelo pazit in se navadit, ker je zelo ?irokokotna in te hitro zavede kolk dale? je ?e do ovire. Se pa na umazani AC zelo svinja tako, da je bila hitro neuporabna.

- RVM deluje tako kot se spodobi a vseeno je tole precej nevarno ker te poleni in verjetno se za?ne masrikdo zana?at samo na to.

- line assist ... hmmm priklopil, test, brnenje iz zvo?nikov, ok, izklopil ... mogo?e dobro ?e si res na dolgi vo?nji in je nevarnost kinkanja, samo tak nima? kej delat na cesti.

- osrednji zaslon?ek na dotik... hja videl ?e bolj?e predvsem pa hitrej?e. Je kar preve? zamika tako, da je bolj uporabljati osrednji gumb.

- navigacija ... haha to pa je komedija in pol, ki je spro??ala salve smeha. Namre? navigacija za smer izgovarja imena krajev po angle?ko. Tko je bila Lukovica - Ljukovika, Ljubljana - D?ud?ana, Beljak/Villach pa je bil Beld?ak/Vajla?. Skratka neuporabno sam nisem imel ?asa, da bi preveril a se da to izklopit.

- iEloop deluje oziroma vsaj ka?e, da deluje in ?e je res tako, verjetno nek prihranek je.

- keyless deluje kot se ?ike - se pravi nobene telovadbe s klju?om ve?. Avto tudi sam ugotovi kolk mora ogrevat sve?ke predno zalaufa.

- iStop... to mi ni bilo nikoli v?e? tako mi tudi tukaj ni. Motor sicer lepo ugasne samo ko mu zmanjka energije za naprave se spet priklopi tudi ?e stoji? in rahlo mote?e zatrese... verjetno se tudi tega navadi? sam vseeno to ni to.

 

Notranjost:

- prostora dovolj samo vozni?ki prostor daje malo bolj ob?utek utesnjenosti kar bo nekaterim v?e? druge bo pa motilo.

- belo/be? usnje ne daje ob?utka modernosti in sve?osti saj ?e takoj izgleda, da je rabljeno ?eprav je avto nov. Po moje bo ?rno usnje bol?a izbira.

- kje je ?tevec za temperaturo vode ali olja... jaz ga nisem na?el pa mislim, da pri treh ?tevcih in celim kupom podatkov na treh ekran?kih je to ?e najmanj?i problem imet notri.

 

 

BottomLine- bi imel? Bi takoj, ampak kakor koli ?e je to samo evolucija in nobene revolucije tako da razlika do prej?nje generacije ni tako velika, da bi ?el prera?unavat a si jo lahko privo??im.

 

 

Aja, pa ?e to - poraba... hmmm, sem jo vozil zelo lepo z enakim tempom kot vozim mojo pa ve?ino po AC in nisem pri?el pod 6 litrov - verjetno z limuzino bi ?lo. ?eprav so na vzporednem testu v AutoBildu v konkurenci Mondeota, Insignije, Lagune, Avensisa in i40 s ?estko naredili rezultat, ki je bil pol litra bolj?i od najbli?jega zasledovalca in tudi MAzda 6 je premo?no zmagala med na?tetimi konkurenti. Tko da, ?as bo pokazal ali so res taki prihranki pri porabi kot jih obljubljajo.

33112_1.png

Napisano

Sem ugotovil zakaj ima tako visoko dno prtlja?nega prostora. Zadnji izpu?ni lonec je pre?no v skrajni zadnji to?ki vozila, zato mora bit ?im vi?je in potem zmanjka prostora za rezervno kolo pa nakladalni rob je posledi?no tudi precej visok. Je pa zgleda da recesija tudi prizadela opremljenost prtlja?nika, odpihnila je zgornje ?tiri rinke za pritrjevanje tovora, zgleda da so res kopiral avdija.

 

Utesnjenost v kabini naj bi o?itno po mnenju nekaterih dajala ?portni pridih. Mene ni pretirano velik skupaj, pa mi to vseeno ne ustreza. Ne ustrezajo mi niti zelo majhni merilniki, ?eprav nimam te?av z vidom. Ok, marsikaj je stvar osebne preference.

 

Ali ga bom kupil ali ne, bom pa ?e razmislil, ene dve leti ?e komot "guslam" sedanje gare. Bom pa enkrat za ?tos vseen vzel s seboj meter da ugotovim, kam som skrili tistih dodatnih par litrov prtlja?nega prostora za kolikor naj bi bil prtlja?nik ve?ji, ?eprav se meni zdi manj?i od tastare stare ?estke.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

... Je pa zgleda da recesija tudi prizadela opremljenost prtlja?nika, odpihnila je zgornje ?tiri rinke za pritrjevanje tovora,...

 

Ce mislis tisto kljukico, ki sluzi obesanju recimo kaksne vrecke... To ima tudi nova sestica... sicer drugacno... da se ven zlozi. Mi je v oci padlo, ker pise, da lahko obesis gor max. 3 kg se mi zdi :) ...

 

Objavljena slika

 

Pri meni pride jeseni oz. proti koncu leta cas za menjavo, pa se ne morem odlociti, ali bi novo sestico, ali CX-5, ki je bil prvotno v planu ... :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ce mislis tisto kljukico, ki sluzi obesanju recimo kaksne vrecke... To ima tudi nova sestica... sicer drugacno... da se ven zlozi. Mi je v oci padlo, ker pise, da lahko obesis gor max. 3 kg se mi zdi :)

Sem opazil tisto kljukico - glih prav?nja da gor obesi? vre?ko iz lekarne.

 

V moji stari stari 6ki so zgoraj 4 rinke za pritrjevanje tovora, ki mi precejkrat pridejo prav. Teh nova 6ka ne premore.

 

Pri meni pride jeseni oz. proti koncu leta cas za menjavo, pa se ne morem odlociti, ali bi novo sestico, ali CX-5, ki je bil prvotno v planu ... :) ...

 

Mal sem ?tudiral kaj bi se mi mogo?e neko? spla?al kupit - primerjal sem ceno CX5 in ?estice, oboje oprema attraction. CX5 (AWD) je v tej opremljenosti 30 890? (28.890? brez AWD), medtem, ko je ?estka 27 290?. Tako da ?e res nima? nekih terenskih zahtev, potem nedvomno ?estka.

 

lp

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

jaz sploh ne bi kupil mazde...mazda 6 I generacija je se vedno meni najboljsa mazda 6

podobne obcutke daje naprimer novi audi a4 (sam audijev sovrazim tko da no-go)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Evo, pa sem tudi jaz preizkusil novo ?estico in sicer limuzino cd150 attraction. Kaj naj re?em, zelo pozitivno vse skupaj.

 

Najprej motor. Zelo tih, pohvalno! 150 konjski ?isto dovolj zmogljiv, dovolj pro?en, start stop vseeno mal zatrese ampak dobro.

 

Kar me je pa precej zmotilo je pa zvo?na izolacija podvozja. ?el sem ravno z ?eninim bmw-jem k mo?niku in sploh nisem opazil, da so po cesti posuli kamenje. To sem potem z mazdo opazil, zgleda niso na tem naredili ni?. Ne vem a na japonskem ne poznajo kamenja :-)

 

Res, prav neugledno ropota kamenje po blatnikih.

 

Prtlja?nik se mi zdi manj?i, precej manj?i. Sem sel namenoma gledat, koliko litrov ima trenutna mazda in glej ga zlomka. 505l trenutna, 522l pa nova ?estka??? Tole mi ni ?isto jasno.

 

Splo?en vtis je zelo dober. Sede?i super, ravno prav objamejo telo, da te ne premetava sem in tja. ?e bi kupil.? Ma bi :-) "?e premi?ljujem" :-)

 

Skratka, pripomb na?eloma ni, razen to, da bi lahko malce zadu?ili ?e zvoke s podvozja.

Napisano

 

 

Kar me je pa precej zmotilo je pa zvo?na izolacija podvozja. ?el sem ravno z ?eninim bmw-jem k mo?niku in sploh nisem opazil, da so po cesti posuli kamenje. To sem potem z mazdo opazil, zgleda niso na tem naredili ni?. Ne vem a na japonskem ne poznajo kamenja :-)

 

Res, prav neugledno ropota kamenje po blatnikih.

 

Skratka, pripomb na?eloma ni, razen to, da bi lahko malce zadu?ili ?e zvoke s podvozja.

 

 

?io!

 

Tudi mene je to presenetilo pri CX-5. Kamen?ke je kar sli?ati.

 

lp

Napisano

Sem pogledal spodaj pod cx in ima neko plasti?no za??ito podvozja, spredaj in bo?no po celotni dol?ini. Verjetno prav zaradi plastike je toliko sli?ati kamen?ke. Mogo?e ima to tudi M6.

Napisano

Kaj pa vem ,jaz malo dvomim da je to. Ker moja stara ?estka ima isti problem. Pa ni nobene extra za??ite spodaj. Ne vem kako to konkurenca re?uje, da se teh kamen?kov recimo ne sli?i.

Napisano

Z ziaki se ve? ali manj vsem sli?i kako se ?odr zaletava v pleh in plastiko tle ni tople vode. Je pa ziher razlika v debelini in kvaliteti zvo?ne izolacije.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

Kar me je pa precej zmotilo je pa zvo?na izolacija podvozja. ?el sem ravno z ?eninim bmw-jem k mo?niku in sploh nisem opazil, da so po cesti posuli kamenje. To sem potem z mazdo opazil, zgleda niso na tem naredili ni?. Ne vem a na japonskem ne poznajo kamenja :-)

 

 

 

Mogo?e bo? presene?en, ampak na Japonskem so ceste kot na kro?niku, saj poznate vsi tisti "rek", kar Japonec re?e na na?e ceste - sama jama, guma fu?. :) Oni gledajo na to malo druga?e, kot na?i vodje v SLO, kjer prevladuje pohlep.

BMW ima izolacijo druga?e re?eno - na videz odve?na plastika, obe?ena na avtomobil,..., ki se ti zelo hitro odkupi, sploh v zimski situaciji ali na brezpotju. :)

 

Po va?ih pisanjih sode?, je pleh spet tipi?en japonski pleh, ki bo v najkraj?em mo?nem ?asu za?el rjavet... Nevem zakaj, ampak zaradi tega sem zelo razo?aran nad mazdami! Druga?e mi je to noro dober avtomobil, sploh ko stoji? poleg njega. ?e bi zdaj kupoval, ne vem, ali bi vzel karavana ali limuzino - glede prakti?nosti definitivno karavana, druga?e pa nevem, ker se mi en dopade bolj kot drugi.. :)

 

LP, M

Napisano

Po va?ih pisanjih sode?, je pleh spet tipi?en japonski pleh, ki bo v najkraj?em mo?nem ?asu za?el rjavet... Nevem zakaj, ampak zaradi tega sem zelo razo?aran nad mazdami!LP, M

 

Se navadi? :D

Druga?e je pa res lepa, vsak dan lep?a mi je...ne vem ?e bi jo imel sploh za vozit, samo salon bi ji naredil in gledal :)

Podpis.png

 

Napisano

?ez vikend imel na testu novo ?estko. :bravo:

 

Zdaj bom pa ?e te?je zdr?al teh nekaj mesecev, da pride moja izbranka.....

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

?ez vikend imel na testu novo ?estko. :bravo:

 

Zdaj bom pa ?e te?je zdr?al teh nekaj mesecev, da pride moja izbranka.....

 

O, pozdravljen po dolgem ?asu.A si jo ?e naro?il?

 

 

Napisano

O, pozdravljen po dolgem ?asu.A si jo ?e naro?il?

 

Lep pozdrav tudi tebi na morje (po res dolgem ?asu)...

 

Ja, sem jo ?e naro?il, julija pa ?ele pride...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.