Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Verjetno je tale BMW za 36K ? zacetna cena ... primerjliva z zacetno ceno Mazde6 :) ...

 

Za?etna cena se pa? ne more primerjat, ker pri GT ima? zadaj na prtlja?nih vratih ?e vi?insko krmilo, katerega mazda nima. Potem luxury line opremljen GT stane 38jurjev, tako da za ene 40jurjev ma? ?e kar zelo lepo opremljenega.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Kolk bo pri nas nevem, v Nem?iji bo cena 145konjskega dizla 36k? kar je primerljivo z najdra?jo razli?ico ?estke.

Glej Boss, ti proda? ?estko, proda? kapelco (znebi? se stro?kov), pa mal ma? sigurno dnarja na "?porkasi", pa zdele ko bodo saniral NLB tud kaj pade, pa... Uglavnem ni hudi? da nebi. :P

 

Hehe, ?e bi bilo res tolk na easy... :harhar: Je pa to?no tako kot pravi Jest, da je to za?etna cena in ?e ho?e? vsaj malo opremit zadevo si prec tam nekje na 40 jurjev oziroma sem s konfiguratorjem za isto opremo kot ima najbolj?a ?estka pri?el pri BMW 3GT na neverjetnih 55k? :wacko:

33112_1.png

Napisano

ti GTji so za bruhat...to je grdo se hujs kot moja mazda no....edino dobro je ime :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz sem samo na brzino pobrskal in nasel, da je cena OD 36.100? >> http://goo.gl/sI6Tx ... kar ponavadi pomeni, da je za to ceno na voljo najbolj oskubljena razlicica ... Mazda 6 se zacne pa OD 21.290? :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaksni pa so ti vecji stroski pri uporabi karavana v primerjavi s petvratno limuzino?

 

Pri porabi, ki je od 2 deci do pol litra vi?ja sploh ?e vozi? po AC s140 km/h - to je do 100kkm cca 300-700? vi?ji stro?ek. Novi limo ima aerodinami?ni koeficient 0,26, karavan pa 0,28. Sicer pa tudi ve?ina foruma?ov z diesel karavani navajajo vi?je porabe kot tisti, ki imajo limuzine.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem se zelo resno zanimal tudi za BMWjevega 5erja. Po ceniku bi enako opremljen kot najbolj?a M6-ka pri?el okoli dvakrat dra?ji. Je pa res, da so to cene po ceniku in da sem se pri ostalih Nemcih (Opel, VW) ?e precej bolj izpogajal, kot sem se pri Mazdi. BMW ima tudi neke akcije in dajejo precej?nje popuste na dolo?ene pakete opreme. Pri BMW-ju je precej dobra opcija tudi nakup par let starega, z garancijo Premium Selection neposredno od BMWja v Nem?iji.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

to so strasno vecji stroski po prevozenih 100k km :P

 

?e je za brezveze in nepotreben stro?ek je vsak znesek prevelik pa ?e ?e tko zgleda nepomemben.

33112_1.png

Napisano

ja sam karavana kupis z namenom...ali pac sam zarad tega, ker ti je enostavno bolj vsec...

da reces kupil bom limuzino, ker bom sparal 500 eur v 100k km je norost...no vsaj meni se zdi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Nakup oz. menjava avta takega ranga je ze sam po sebi nepotreben strosek... :D naceloma bi za vecino potreb zadostovala tudi precej cenejsa Dacia ;) ... Apak ljudje smo razlicni... Meni osebno je bolj prakticen karavan... In med karavanom in limuzino istega ranga je razlika v porabi zanemarljiv strosek... Ce ti karavan ni vsec, je pa to drug problem... Vendar se prepricevati, da je poraba tisti faktor pri odlocanju je pomoje brezveze ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri porabi, ki je od 2 deci do pol litra vi?ja sploh ?e vozi? po AC s140 km/h - to je do 100kkm cca 300-700? vi?ji stro?ek. Novi limo ima aerodinami?ni koeficient 0,26, karavan pa 0,28. Sicer pa tudi ve?ina foruma?ov z diesel karavani navajajo vi?je porabe kot tisti, ki imajo limuzine.

 

No, smo pa res malenkostni. :D

 

 

Napisano

Se ne razumemo, kot ka?e... men karavan ne nudi nobene prednosti, da bi celo leto okol kiblo zadi vozil za brezveze in ?e pla?eval za to pa ne glede, da znesek ni ne vem kak?en, zanemarljiv pa tudi ni. Ho?em povedat, da poleg da mi ni v?e?, ne rabim (morebiti 1x letno bi pri?el v po?tev), pa ?e dra?je je za povrh.

 

V glavnem, ?e bi se zdajle odlo?al bi v vsakem primeru vzel limuzino, ?eprav je pa to druga skrajnost konfortnosti oziroma nekomfortnosti prtlja?nika.

 

Je pa razumljivo, da ?e je nekomu karavan v?e? oz. ga rabi... da mu ta razlika v stro?ku res en igra nekega faktorja.

33112_1.png

Napisano

Meni so tudi limuzine neprimerno bolj v?e?, ampak pri avtu potrebujem tudi prakti?nost. Pri prvi Mazdi je bil s sport varianto volk sit in koza cela, pri tretji pa sem moral narediti kompormis.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Meni so tudi limuzine neprimerno bolj v?e?, ampak pri avtu potrebujem tudi prakti?nost. Pri prvi Mazdi je bil s sport varianto volk sit in koza cela, pri tretji pa sem moral narediti kompormis.

 

Na evo pa si z enim stavkom vse razlo?il. :bravo:

 

 

 

Zdele se mi je prpelala ena butasta ideja, da bi mal v Hiro?imo pisal in jih pobaral zakaj ne 5-vratne oziroma ali se pripravlja kak?na GT razli?ica na to temo. Sej vem, da je to scanje v veter ampak me zanima (?e bodo sploh odgovorili) kaj pravijo na to temo.

33112_1.png

Napisano

Na evo pa si z enim stavkom vse razlo?il. :bravo:

Zdele se mi je prpelala ena butasta ideja, da bi mal v Hiro?imo pisal in jih pobaral zakaj ne 5-vratne oziroma ali se pripravlja kak?na GT razli?ica na to temo. Sej vem, da je to scanje v veter ampak me zanima (?e bodo sploh odgovorili) kaj pravijo na to temo.

 

 

Pomoje, da bos odgovor (ce ga bos sploh dobil) dobil od MMS-a :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pomoje, da bos odgovor (ce ga bos sploh dobil) dobil od MMS-a :)

 

Sej bom napisal, da sem Nemc al pa Avstrijec al pa Skandinavc... z gmaila se itak ne bo videlo od kod sem.

33112_1.png

Napisano

Pomoje, da bos odgovor (ce ga bos sploh dobil) dobil od MMS-a :)

 

Jap.Ali pa iz Avstrije. :whatever:

 

 

Napisano

ali pa renault laguna...oni izdelujejo te 5 vratne spake ze od zacetka...true from the start :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

nisem lih expert za renoje ampak mislim, da majo tud druge barve, pa bi mel manjse stroske s pranjem avta pa to hihi :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaksni pa so ti vecji stroski pri uporabi karavana v primerjavi s petvratno limuzino?

 

pol jaz prihranjujem z vsako vo?njo ker je 20% od 120 v thuleju :cheers:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo sem na hitro spisal in poslal Nemcem :hudicek: zato ker omenjam nem?ko konkurenco in ker je HQ ravno v Nem?iji za EU

 

Dear Sir or Madam

 

I am contacting you, because I have a question for my favourite automobile manufacturer Mazda. I had been owner of Mazda 6 Mk1, now I've a Mazda 6 Mk2. Because both of this cars was or is fantastic and I love them all, so I was hardly waiting for new model of Mazda 6 with new skyactiv tehnology.

 

But here comes my first big disapointment - there is no 5-door version which is the best compromise from both, sedan and combi worlds, and now 5-door version is gone. I don't understand why, because 5-door version always has a look of sedan (which I prefer better and is more beautifull) and practicality of combi.

 

I understand that Mazda tries to close up with premium german marks with this new Mazda 6 model (especially with sedan version) but premium carmakers more and more discovering 5-door versions practicality and looks. Audi has two models, A5 and A7, BMW, 5GT and new 3GT. They find out, that this is version where they will steal customers from other carmakers and keep theirs with more different version of same model to choose.

 

Mazda have a long history of 5-door versions of that class from second generation of 626 (1983) until second generation of Mazda 6 (ended 2012). Almost 30 years of producing 5-door models of Mazda major model and now comes the decision that this version is not anymore necessary or how can we explain to ourself, why discontinuing production of that kind version.

 

I'll be very glad if you explain me about that confusion and will be more glad if there is maybe a plan for new 5-door or coupe GT version of my favourite car model.

 

Yours sincerely

 

Bostjan Bratina

33112_1.png

Napisano

Boss, povsem logi?no je, da je poraba goriva pri karavanih vi?ja. Karavane vozijo ?portniki, ve?inoma jih potrebujejo za prevoz ?portne opreme. In ker so to po naravi bolj dinami?ni ljudje, je poraba vi?ja kot pri ljimuzinah ki jih vozijo starej?i umirjeni gospodje. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Boss, povsem logi?no je, da je poraba goriva pri karavanih vi?ja. Karavane vozijo ?portniki, ve?inoma jih potrebujejo za prevoz ?portne opreme. In ker so to po naravi bolj dinami?ni ljudje, je poraba vi?ja kot pri ljimuzinah ki jih vozijo starej?i umirjeni gospodje. :P

 

:notworth::bravo:

33112_1.png

Napisano

:notworth::bravo:

 

Moja letos konstantno na 7l....pa se mal je ....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.