Boss Napisano 27. januar, 2013 Prijavi Napisano 27. januar, 2013 Ti k ne zna? uporabljat - na?timi na auto pa bo grelo celo kabino. ?e pa neki ro?no motovili? pa verjamem, da je vse skup kr neki. Prostora za glave je pri pet vratni natanko toliko kot pri ?tiri vratni. Po?evnost zadnjega stekla gre pri 5 vratni na ra?un kraj?e dol?ine vodoravnega dela prtlja?nega pokrova. Druge razlike ni je pa vidljivost slab?a, ?e ma? temnjena stekla je pa pri 5 vratni bistvena prednost zadnji brisalec. Pri ?tirivratnem Passatu v de?ju ratam ?ist nervozen, ker se nazaj ne vidi ?isto ni? razen preko stranskih ogledal. ?e zna? gre notri cela vrtna garnitura v ?katlah 6 alu stolov z visokim naslonom plus miza 180x100 pa ?e dva betonska robnika (omejevalnik parkiranja) v dol?ini 180cm. Poleg tega pa ?e otro?ki sede? in zlo?ljiv vozi?ek isto?asno. Verjamem pa da, ?e ma? neko ogromno ?katlo, da ne gre ampak odkar imam 5 vratne Mazde ?e nikoli nisem rabil kej tazga prepeljat tako, da tole ni glih nek minus. :ne vem: Citiraj
LabiGT Napisano 27. januar, 2013 Prijavi Napisano 27. januar, 2013 ja zdaj ko to berem se slis, ko da sem debil in ne znam avta uporabljat? 1. na avtocesti zadnjega brisalca pri 130+km/h sploh ne rabim 2. sem imel neslavno cast, da sem sedel zadi celih 900km in ne glede na to "auto", samo noge, samo siper, direkt gor karkol, razlika med spredaj vozecimi in zadaj vozecimi je prevelika (zadaj mrzle noge, spredaj pa savna)...sploh pa "auto" gretje je kr neki, ker vedno piha tam kjer ni treba...jaz mam ponavadi sipe pa noge, ventilator pa na 1 ali 2, temp. pa 20/21 3. ko sem probal dat skatle, ki so kasneje sle v mondeota karavan, ni slo. za selitev narodov pa itak placam ljudi, ki bojo nosili od vrat do vrat in se ne bom ukvarjal s tem...strosek je minimalen, ce pa hocem sam, najames kombi (40eur/dan) in das noter vse, brez da bi se vozil gor dol 4. prostora pri 5 vratni je natanko 1 cm manj kot pri 4 vratni, in natanko 4 cm manj kot v karavanu jaz prezivim v moji mazdi veliko vec casa kot ti, tko da vem kaj govorim Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 27. januar, 2013 Prijavi Napisano 27. januar, 2013 Nikoli nisem rekel oziroma si niti nisem mislil, da si debil, da pa ti na dveh kubi?nih metrih eni zmrzujejo drugi se pa kuhajo pa tud ne kupim. 1. Probi ?e kdaj po mestu 2. Ko je kabina segreta funkcija auto piha samo v spodnji del in od tam dogreva potni?ki prostor tako, da topel zrak kro?i od spodaj navzgor. ?e ma? pihanje v ?ipo in v noge je problem, ker kro?enja zraka ne bo in se bo topel zrak zadr?eval zgoraj, kjer ga bo zaznaval senzor temperature. Spodnji del bo pa ostajal hladnej?i. Sicer ne vem, ?e kaj vpliva sam jaz imam klimo skoz pri?gano. 3. Natan?no tako, zato pa pravim, da ne rabim karavana in mi je 5-vratna idealna uporabnost. 4. Ne bom oporekal, ker verjetno si ?el merit. Ampak, da ti pa en cm dela preglavice? :ne vem: Glede na to, da imamo v familiji ?e vedno dve ?estici in da sem se tudi vozil zadaj, pa pri 190cm lastne vi?ine nisem zadeval z glavo v strop, res ne vidim problema. Zadnji stavek si pa napisal kot, da ima jaz pa avto samo za okras... hmmm veliko ve?? Ti jih dela? 40.000 na leto jaz pa 30.000 - verjetno teh 10.000 razlike na leto ne igra glih neke bistvene razlike v dojemanju avtomobila, ali pa?? :ne vem: P.S. tole ne razumet kot prepucavanje, oziroma da te prepri?ujem v karkoli, ampak le kot izmenjava izku?enj. Citiraj
LabiGT Napisano 28. januar, 2013 Prijavi Napisano 28. januar, 2013 se mi zdel, da bo samoumevno, da bos razumel, da sem jaz v avtu po 9+ ur..ti pa nisi 1. po mestu mam bicikl, ali pa LPP...ce bi imel mestne voznje ne bi nikol kupil mazde 6, ce pa ze potem karavan (ker ima ravni zadnji del in veliko boljo preglednost kot ta najina 5 vratna..moras priznat, da je preglednost zadaj slabsa kot pri kombiju ali limuzini) 2. kot sem rekel, ne bo pomaga, in ja v 2 kubicnih metrih, voznikove noge gorijo, zadnjim potnikom pa piha rahlo mrzlo...nisem pa edini, ki to pograja http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest...i_20_CD_Top.pdf 3. 5 vratna je grda haha (zadnji boki, prevec kovine, zato rabis velike feltne, da zgleda vsaj mal boljs) 4. men ne dela preglavice, ker zadi sem sedel sam zdaj enkrat, ampak v primerjavi s 4vratno, kjer nisem "cutil" stropa z glavo, tukaj mi glava rahlo dotika tistega dela kjer je zadnja sipa pa stropna obloga z mano se strinja bmw, mercedes, audi in se kdo...s tabo pa renault laguna se vedno mislim, da naj bo limuzina 4 vratna, kdor pa hoce prakticnost pa karavan...sej v veliko primerov karavan zgleda boljs kot limuzina (mocna izjema honda accord) juresova po jestova sta mi boljs za gledat kot moja (avto a ne ) aja ontopic, In ?isti, vsi dizli ?e dosegajo EURO 6 okoljske norme, in to ?e brez uporabe filtra trdnih delcev.http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomob...mazda_6_pv.aspx Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 28. januar, 2013 Prijavi Napisano 28. januar, 2013 se mi zdel, da bo samoumevno, da bos razumel, da sem jaz v avtu po 9+ ur..ti pa nisi 1. po mestu mam bicikl, ali pa LPP...ce bi imel mestne voznje ne bi nikol kupil mazde 6, ce pa ze potem karavan (ker ima ravni zadnji del in veliko boljo preglednost kot ta najina 5 vratna..moras priznat, da je preglednost zadaj slabsa kot pri kombiju ali limuzini) 2. kot sem rekel, ne bo pomaga, in ja v 2 kubicnih metrih, voznikove noge gorijo, zadnjim potnikom pa piha rahlo mrzlo...nisem pa edini, ki to pograja http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest...i_20_CD_Top.pdf 3. 5 vratna je grda haha (zadnji boki, prevec kovine, zato rabis velike feltne, da zgleda vsaj mal boljs) 4. men ne dela preglavice, ker zadi sem sedel sam zdaj enkrat, ampak v primerjavi s 4vratno, kjer nisem "cutil" stropa z glavo, tukaj mi glava rahlo dotika tistega dela kjer je zadnja sipa pa stropna obloga z mano se strinja bmw, mercedes, audi in se kdo...s tabo pa renault laguna se vedno mislim, da naj bo limuzina 4 vratna, kdor pa hoce prakticnost pa karavan...sej v veliko primerov karavan zgleda boljs kot limuzina (mocna izjema honda accord) juresova po jestova sta mi boljs za gledat kot moja (avto a ne )aja ontopic, http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomob...mazda_6_pv.aspx juresa tudi moti preglednost nazaj...ko titanik v megli... ta ni peljal prej?nje zgleda..ker je ?e l 2008 ta problem...Obe ?estici tudi tokrat ponujata zlaganje sede?ev od zadaj, kar seveda danes ni ve? posebnost, edinstven pa je prtlja?ni rolo, ki ga zadnja vrata samodejno odgrnejo. Sistem je prakti?en, a njegovo zlaganje je dolgotrajno. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 28. januar, 2013 Prijavi Napisano 28. januar, 2013 Bi blo takoj razumljivo, ?e bi napisal, da pre?ivi? v "kosu" ve? ?asa 1. Ne vem, ker nisem vozil ?tiri vratne niti karavana. Vozim pa konstantno ?tiri vratnega passata in za v rikverc ga moram peljati ravno tako na stranske ?pegle kot to delam z Mazdo - ni druge, ker se konca riti ne vidi ne pri enem ne pri drugem. 2. Pri stari tud sam nisem bil glih zadovoljen ampak pri tej pa nimam pripomb. Izredno hitro ogreje - po dobrem kilometru in pol ?e lepo greje sem pa danes zjutraj preveril koliko piha pod sede?i zadaj in pri meni piha toplo tako spredaj kot zadaj tako, da mi ni jasno v ?em je problem. :ne vem: Tud en potnik se ni nikoli prito?il, da ga zebe v noge. Mam pa res priklopljeno samo pihanje v tla kot ga izbere funkcija auto. 3. Ne vem sam men se ne zdi neka taka razlika, ker po tej logiki je karavan obupen, ker ima ?e ve?jo ?katlo nad kolesi. ?e gre? gledat obe silhueti je razlika samo v cca 10 centimetrih, da je spodnji rob ?ipe bolj pomaknjen nazaj. Oblikovno pa je re?en dobro tako v enem kot v drugem primeru. Pri ?tirivratni se rob strehe in zadnjega stekla zaklju?i v ?rti, ki jo zaklju?uje spodnji rob zadnje lu?i. pri petvratni pa to nalogo opravi zgornji rob vrat, kjer se podalj?ana ?rta spet lepo zaklju?i z lu?jo. Tako, da sam ne vidim oblikovalskega kiksa ali pa da bi rekel, da je ena oblika lep?a od druge. Je stvar pogleda in bolj podro?nega trenda tako, kot recimo v tur?iji in prakti?no na vzhodu bolj ?islajo klasi?ne limuzinske zadke tudi pri malih avtomobilih (Thalia, Peugeot 301, C-elysee, itd) tako zahodnjaki pri dru?inskem avtu stavijo na HB ali karavan. ?tiri vratne pa so rezervirane bolj za slu?bena vozila, elegantni presti? in predvsem za tiste, ki ?e nimajo otrok ali pa so ti ?e odrasli. 4. Posti? si ?upo pa bo - ok se mal hecam sam ne vem kolk pa si ti visok, da zadeva? zadi ob strop, ker men to ne rata al pa sem se ?e rahlo posedel z leti . Bom pa probal ?e enkrat, ker je mo?no, da sem takrat narobe sedel. :ne vem: Sej s tabo se strinja tud vzhod z mano pa bolj zahod. Samo presti?ne znamke vztrajajo na zgolj klasi?ni obliki poleg karavanske. Vsi ostali, ki pa? ne sodijo v premiumski razred ali pa se tja ne silijo za vsako ceno pa to?no vedo, kje je odprta tr?na ni?a. Mazda pa o?itno ne ve ve? kam bi to?no rada. Pri trojki imajo le HB in ?tirivratno limuzino - kje je karavan, ki bi bil idealen za ta velikostni razred? Pri ?estici so obstali le na ?tirivratni limuzini in karavanu - se pravi so namensko odpovedali CX5 je manj?i od CX7, ki se je poslovil namesto, da bi imeli tako manj?i SUV kot ve?ji SUV Imajo srednji enoprostorec, velikega pa ne ve? S pickupom se tudi ne ve ve? ali se bo ?e prodajal pri nas RX8- gre tudi v zgodovino, ker nekam slabo ka?e glede naslednika :ne vem: Mazda 2 je tudi velikosti recimo Polota - kje je manj?i mestni avtomobil?ek? Druga?e pa mogo?e ?e tole o novi ?estici ... Pri limuzini je drag koeficient zelo ugodnih 0,26 pri karavanki pa za ta tip oblike tudi 0,28. Po normnih podatkih to sicer znese v porabi od 1 do 2 deci goriva ve? pri karavanki na 100km. A ?al je to le pri normnih podatkih, kjer v celotnem test le enkrat dose?e avto hitrost 120km/h. V praksi, kjer recimo vozi? po AC-ju nekje konstantnih 130km/h pa ta razlika v porabi lahko dose?e tudi pol litra na 100km. Se pravi hitreje kot vozi? vi?ja razlika bo med porabama kar tudi ni zanemarljivo glede na to, da v 200.000 prevo?enih kilometrih to znese cca 1400? vi?ji stro?ek na osnovi dana?nih cen. Aja Labi ti k si gumarsko najbolje podkovan - kako je s tole dimenzijo 225/45 R19, ki je na novi ?estki? Men se zdi tole ena totalno nesre?na dimenzija, kjer bo kot prvo slaba mo?nost izbirae pa ?e guma je enormno draga tam nekje pri 300? na gumo. Citiraj
jures Napisano 28. januar, 2013 Prijavi Napisano 28. januar, 2013 a mu loh obnovo da? no.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 28. januar, 2013 Prijavi Napisano 28. januar, 2013 ..., edinstven pa je prtlja?ni rolo, ki ga zadnja vrata samodejno odgrnejo. Sistem je prakti?en, a njegovo zlaganje je dolgotrajno. Kot kaze je pri novi to malce lazje in imas vsak kam za pospravit rolo, ko ga ne potrebujes... Sem ti ze tukaj namignil >> http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=282922 So pa koncno pogrunatli, da ce rabis prostor, in snames precko z rolojem, lahko tega spravis pod dno prtljaznika ... To vidis recimo tukaj v tem videu (pri nekje 1:45) >> http://www.autobild.de/videos/video-mazda6...ht-3671943.htmlmeni so dali cenik ze decembra?bom sel skenirat evo ga Sedaj so dali cenik tudi ze na spletno stran >> http://www.mazda.si/showroom/mazda6/specs/ Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 28. januar, 2013 Prijavi Napisano 28. januar, 2013 Kot kaze je pri novi to malce lazje in imas vsak kam za pospravit rolo, ko ga ne potrebujes... Sem ti ze tukaj namignil >> http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=282922 Sedaj so dali cenik tudi ze na spletno stran >> http://www.mazda.si/showroom/mazda6/specs/ skrijes ga lahko ze zdaj, pa to ni problem, problem je ven ga dobit, jaz sem ze 2 nosilca polomil, ga pa? tedensko snemam....oz, trenutno je ?e 3 mesece v gara?i ker je neuporaben. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 28. januar, 2013 Prijavi Napisano 28. januar, 2013 skrijes ga lahko ze zdaj, pa to ni problem, problem je ven ga dobit, jaz sem ze 2 nosilca polomil, ga pa? tedensko snemam....oz, trenutno je ?e 3 mesece v gara?i ker je neuporaben. Si pogledal v videu... ravno to snemanje je kot kaze sedaj ocitno bolj enostavno... Ali pa ima tisti, ki to pocne, ze pravi "grif" Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
LabiGT Napisano 28. januar, 2013 Prijavi Napisano 28. januar, 2013 Bi blo takoj razumljivo, ?e bi napisal, da pre?ivi? v "kosu" ve? ?asa 1. Ne vem, ker nisem vozil ?tiri vratne niti karavana. Vozim pa konstantno ?tiri vratnega passata in za v rikverc ga moram peljati ravno tako na stranske ?pegle kot to delam z Mazdo - ni druge, ker se konca riti ne vidi ne pri enem ne pri drugem. 2. Pri stari tud sam nisem bil glih zadovoljen ampak pri tej pa nimam pripomb. Izredno hitro ogreje - po dobrem kilometru in pol ?e lepo greje sem pa danes zjutraj preveril koliko piha pod sede?i zadaj in pri meni piha toplo tako spredaj kot zadaj tako, da mi ni jasno v ?em je problem. :ne vem: Tud en potnik se ni nikoli prito?il, da ga zebe v noge. Mam pa res priklopljeno samo pihanje v tla kot ga izbere funkcija auto. 3. Ne vem sam men se ne zdi neka taka razlika, ker po tej logiki je karavan obupen, ker ima ?e ve?jo ?katlo nad kolesi. ?e gre? gledat obe silhueti je razlika samo v cca 10 centimetrih, da je spodnji rob ?ipe bolj pomaknjen nazaj. Oblikovno pa je re?en dobro tako v enem kot v drugem primeru. Pri ?tirivratni se rob strehe in zadnjega stekla zaklju?i v ?rti, ki jo zaklju?uje spodnji rob zadnje lu?i. pri petvratni pa to nalogo opravi zgornji rob vrat, kjer se podalj?ana ?rta spet lepo zaklju?i z lu?jo. Tako, da sam ne vidim oblikovalskega kiksa ali pa da bi rekel, da je ena oblika lep?a od druge. Je stvar pogleda in bolj podro?nega trenda tako, kot recimo v tur?iji in prakti?no na vzhodu bolj ?islajo klasi?ne limuzinske zadke tudi pri malih avtomobilih (Thalia, Peugeot 301, C-elysee, itd) tako zahodnjaki pri dru?inskem avtu stavijo na HB ali karavan. ?tiri vratne pa so rezervirane bolj za slu?bena vozila, elegantni presti? in predvsem za tiste, ki ?e nimajo otrok ali pa so ti ?e odrasli. 4. Posti? si ?upo pa bo - ok se mal hecam sam ne vem kolk pa si ti visok, da zadeva? zadi ob strop, ker men to ne rata al pa sem se ?e rahlo posedel z leti . Bom pa probal ?e enkrat, ker je mo?no, da sem takrat narobe sedel. :ne vem: Sej s tabo se strinja tud vzhod z mano pa bolj zahod. Samo presti?ne znamke vztrajajo na zgolj klasi?ni obliki poleg karavanske. Vsi ostali, ki pa? ne sodijo v premiumski razred ali pa se tja ne silijo za vsako ceno pa to?no vedo, kje je odprta tr?na ni?a. Mazda pa o?itno ne ve ve? kam bi to?no rada. Pri trojki imajo le HB in ?tirivratno limuzino - kje je karavan, ki bi bil idealen za ta velikostni razred?Pri ?estici so obstali le na ?tirivratni limuzini in karavanu - se pravi so namensko odpovedali CX5 je manj?i od CX7, ki se je poslovil namesto, da bi imeli tako manj?i SUV kot ve?ji SUVImajo srednji enoprostorec, velikega pa ne ve?S pickupom se tudi ne ve ve? ali se bo ?e prodajal pri nasRX8- gre tudi v zgodovino, ker nekam slabo ka?e glede naslednika :ne vem: Mazda 2 je tudi velikosti recimo Polota - kje je manj?i mestni avtomobil?ek? Druga?e pa mogo?e ?e tole o novi ?estici ... Pri limuzini je drag koeficient zelo ugodnih 0,26 pri karavanki pa za ta tip oblike tudi 0,28. Po normnih podatkih to sicer znese v porabi od 1 do 2 deci goriva ve? pri karavanki na 100km. A ?al je to le pri normnih podatkih, kjer v celotnem test le enkrat dose?e avto hitrost 120km/h. V praksi, kjer recimo vozi? po AC-ju nekje konstantnih 130km/h pa ta razlika v porabi lahko dose?e tudi pol litra na 100km. Se pravi hitreje kot vozi? vi?ja razlika bo med porabama kar tudi ni zanemarljivo glede na to, da v 200.000 prevo?enih kilometrih to znese cca 1400? vi?ji stro?ek na osnovi dana?nih cen.Aja Labi ti k si gumarsko najbolje podkovan - kako je s tole dimenzijo 225/45 R19, ki je na novi ?estki? Men se zdi tole ena totalno nesre?na dimenzija, kjer bo kot prvo slaba mo?nost izbirae pa ?e guma je enormno draga tam nekje pri 300? na gumo. evo ubil si me haha dolg post...mogoce pa bom prebral aja vidim eno dimenzijo...ja sej tud zdaj ni nc boljs, cez dva mesca bom skesiral okol 700 eur za gume 17"...kr neki Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 28. januar, 2013 Prijavi Napisano 28. januar, 2013 evo ubil si me haha dolg post...mogoce pa bom prebral aja vidim eno dimenzijo...ja sej tud zdaj ni nc boljs, cez dva mesca bom skesiral okol 700 eur za gume 17"...kr neki Malo bolje sicer je, ker tam bo pa ziher po?teno ?ez jurja pa ?e izbora ni nobenga. Evo kraj?i post Citiraj
jures Napisano 28. januar, 2013 Prijavi Napisano 28. januar, 2013 Si pogledal v videu... ravno to snemanje je kot kaze sedaj ocitno bolj enostavno... Ali pa ima tisti, ki to pocne, ze pravi "grif" ja ja to se pa strinjam, ravno te pri oknu so mu ?le 1,2,3, kar jaz lomim, in po moje so celo opazili no stane 2? vsaj neki pocenga Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Alex Napisano 28. januar, 2013 Prijavi Napisano 28. januar, 2013 Danes so me klicali, da jutri lahko probam 6 III dizla.Bomo vidli, kaj ponuja. Citiraj
Alex Napisano 29. januar, 2013 Prijavi Napisano 29. januar, 2013 O.k. Danes sem kon?no sprobal (niso imeli karavana ), limuzinsko metalno rde?o 6III,CD 150 REVO. Ima pa vse kar se da montirat gor razen panoramske strehe. Lepo so ji pasale gor 19 colske feltne.Sem se pa malo bal, da bo vo?nja z njimi preve? traktorska-trda, ampak me je pozitivno presenetila z udobjem. Najprej sede?i.Takoj sem na?el primerno nastavitev za lepo ?portno (nizko in ne kot na klopci v parku) sedenje. Napram Mazdi I se mi zdi vse bolj zaprto,vrata so vi?ja, okna manj?a, se mora? najprej navadit. ?tarta? z gumbom in motor se skoraj nesli?no v?ge. Najprej graja-gumb za ?telat zunanja ogledala je ful ?e?ki in veliko bolj nenatan?en in neroden kot na moji. Na volanu je en kup gumbov, ki so malo nepregledni in za moje pojme jih je preve?. Sredinski ekran?ek je za moje pojme ?isto v redu in funkcionalen.Nimam kaj pripomniti. Ful mi je v?e? pedal za gas malo manj pa pedal od sklopke-v tem avtu je bil ful trd. Menjalnik je bil vsaj v tem avtu res vrhunski- menjaval sem kot po maslu, razen med 4. in 5. se mi je malo zatikal, ker je druga?e kot pri moji.Se navadi? in je bomba. Motor (imel sem 150 konjskega) vle?e ?e od zelo nizkih obratov in se ne ?uti toliko turbo luknje.Pozna se tudi 200 kg manj?a te?a avta, ker ima res dobre pospe?ke.Volan je podobno odziven kot pri moji in tudi podvozje je dokaj trdo nastavljeno (?e enkrat, imel sem gor 19-ke). Pri 130/uro je bila na 2000 obratih in zelo tiha (sli?i se samo malo gume pi?a vetra pa ni?). Zelo v redu je tudi opozorilnik, da se nekdo nahaja v mrtvem kotu in te pravkar prehiteva.To sem zasledil samo enkrat. Muzika je ista kot v starih 6-kah, ni? posebnega, zelo v redu pa se mi je zdela igra?ka (kamera) za rikverc. Z pomo?jo nje bi verjetno tudi moj sin parkiral to?no v sredino parkirnega boxa.Lu?tna stvarca ampak ne nujna. V glavnem, bi ga imel. Pa ?e slikica probne 6-ke. Aja, pa ?e za Boss-a nekaj.Povpre?na poraba (ni? mehke nogce) in ful po mestu je bila 6.6/100. Me je kar presenetila. Citiraj
jures Napisano 29. januar, 2013 Prijavi Napisano 29. januar, 2013 avto je bomba ni kaj, samo razvajeni ratujemo kamerca je drugac cool, ob umazanem avtu pa totalen polom - megla. Odvisno kam so jo tu montirali, mazdi 5 ki je zadaj ravna si jo moral dnevno z robckom brisat...... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Baby Viper Napisano 29. januar, 2013 Prijavi Napisano 29. januar, 2013 Lepo napisano, tablice si pa kr svoje za probno vo?njo namontiral? Citiraj "It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Deeyan Napisano 29. januar, 2013 Prijavi Napisano 29. januar, 2013 Povpre?na poraba (ni? mehke nogce) in ful po mestu je bila 6.6/100. Me je kar presenetila. to je pa SKYACTIV tehnologija Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
AmpeR Napisano 30. januar, 2013 Prijavi Napisano 30. januar, 2013 O.k.Danes sem kon?no sprobal (niso imeli karavana ), limuzinsko metalno rde?o 6III,CD 150 REVO.Ima pa vse kar se da montirat gor razen panoramske strehe.Lepo so ji pasale gor 19 colske feltne.Sem se pa malo bal, da bo vo?nja z njimi preve? traktorska-trda, ampak me je pozitivno presenetila z udobjem. Najprej sede?i.Takoj sem na?el primerno nastavitev za lepo ?portno (nizko in ne kot na klopci v parku) sedenje.Napram Mazdi I se mi zdi vse bolj zaprto,vrata so vi?ja, okna manj?a, se mora? najprej navadit.?tarta? z gumbom in motor se skoraj nesli?no v?ge.Najprej graja-gumb za ?telat zunanja ogledala je ful ?e?ki in veliko bolj nenatan?en in neroden kot na moji.Na volanu je en kup gumbov, ki so malo nepregledni in za moje pojme jih je preve?.Sredinski ekran?ek je za moje pojme ?isto v redu in funkcionalen.Nimam kaj pripomniti. Ful mi je v?e? pedal za gas malo manj pa pedal od sklopke-v tem avtu je bil ful trd.Menjalnik je bil vsaj v tem avtu res vrhunski- menjaval sem kot po maslu, razen med 4. in 5. se mi je malo zatikal, ker je druga?e kot pri moji.Se navadi? in je bomba.Motor (imel sem 150 konjskega) vle?e ?e od zelo nizkih obratov in se ne ?uti toliko turbo luknje.Pozna se tudi 200 kg manj?a te?a avta, ker ima res dobre pospe?ke.Volan je podobno odziven kot pri moji in tudi podvozje je dokaj trdo nastavljeno (?e enkrat, imel sem gor 19-ke).Pri 130/uro je bila na 2000 obratih in zelo tiha (sli?i se samo malo gume pi?a vetra pa ni?). Zelo v redu je tudi opozorilnik, da se nekdo nahaja v mrtvem kotu in te pravkar prehiteva.To sem zasledil samo enkrat. Muzika je ista kot v starih 6-kah, ni? posebnega, zelo v redu pa se mi je zdela igra?ka (kamera) za rikverc.Z pomo?jo nje bi verjetno tudi moj sin parkiral to?no v sredino parkirnega boxa.Lu?tna stvarca ampak ne nujna.V glavnem, bi ga imel. Pa ?e slikica probne 6-ke. Aja, pa ?e za Boss-a nekaj.Povpre?na poraba (ni? mehke nogce) in ful po mestu je bila 6.6/100. Me je kar presenetila. O, v?eraj sem te videl, kako si fotkal M6 ;-) jaz pa tisto zverino zraven cx5 :-) lp Citiraj
Alex Napisano 30. januar, 2013 Prijavi Napisano 30. januar, 2013 Lepo napisano, tablice si pa kr svoje za probno vo?njo namontiral? Aha, jih imam vedno v torbi za nujne primere. Hec. O, v?eraj sem te videl, kako si fotkal M6 ;-) jaz pa tisto zverino zraven cx5 :-) lp A s tisto astro si bil ti? Kaj si ?el probat Cx5? No pozabil sem napisati ?e dimenzije gum:225/45/19.Precej ozke gume pa veliko col.Samo mi delujejo visoki boki in ne izgledajo kot 19-ke na avtu.Prej kot kak?ne 18-ke ?udnega preseka. Citiraj
AmpeR Napisano 30. januar, 2013 Prijavi Napisano 30. januar, 2013 A s tisto astro si bil ti? Kaj si ?el probat Cx5? Ja, s tisto astro ja. Prej?nji teden sem probal benzinca, v?eraj pa dizla cx5. Razlika je o?itna... M6 pa nisem probal. lp Citiraj
mazdaman Napisano 1. februar, 2013 Prijavi Napisano 1. februar, 2013 Ne vem kje je temo od DFP ju na teh skyactiv dieslih ampak sem sedaj bral neko novico o SA dieslih, ki jih tudi na japonskem prodajajo in pravijo, da izponjuje EURO 6 in d nima nobene dodatne obdelave saj "In fact, the remarkably smooth and quiet SKYACTIV-D is the only diesel to comply with Euro 6 without NOx aftertreatment" Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Boss Napisano 1. februar, 2013 Prijavi Napisano 1. februar, 2013 NOx-i so mono du?ikovi oksidi in dioksidi - se pravi NO in NO2 -izpuste teh na?eloma zmanj?uje katalizator DPF pa je namenjen lovljenju trdih delcev nastalih na osnovi ogljika zaradi nepopolnega izgorevanja. Verjetno so pri tem mislili, da novi Skyactiv motorji ne rabijo katalizatorja, rabijo pa ?e vedno DPF. ?e pa se ne motim je v starih mazdinih motorjih katalizator zdru?en z DPF tako, da lahko marsikdo to me?a in misli, da potem tudi DPF-ja ne rabijo. Citiraj
Deeyan Napisano 1. februar, 2013 Prijavi Napisano 1. februar, 2013 Verjetno so pri tem mislili, da novi Skyactiv motorji ne rabijo katalizatorja a velja to tut za bencince? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
SpEkTr Napisano 1. februar, 2013 Prijavi Napisano 1. februar, 2013 A pol je DPF al ne? Ker v tistem testu na SIOL strani se mi zdi, da nekje pi?e da ga ni? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.