UTT Napisano 13. maj, 2013 Prijavi Napisano 13. maj, 2013 No ja... za tako velko ladjo ni glih nepremi?nina... kar uredu gre. Nekje slabih 8 do 100 glede na tale video. Se bom navadil... Citiraj
janik Napisano 13. maj, 2013 Prijavi Napisano 13. maj, 2013 "Video was made on a closed private road" Pri taki hitrosti se pa hitro napolni kondenzator, ko za?ne? zavirati. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
AmpeR Napisano 13. maj, 2013 Prijavi Napisano 13. maj, 2013 "Video was made on a closed private road" Pri taki hitrosti se pa hitro napolni kondenzator, ko za?ne? zavirati. ?ez nekaj dni bo v film?ku crash russian car.... Buh ne dej, ma so pa norci. lp Citiraj
Guest niko Napisano 14. maj, 2013 Prijavi Napisano 14. maj, 2013 saj eno rde?o so ?e bo?no parkirali v jarek na testu video Citiraj
Z M A J Napisano 2. junij, 2013 Prijavi Napisano 2. junij, 2013 Poslovni avto leta, vsa ?ast; http://www.avtomobilizem.com/novice/zmagov...013/31-05-2013/ Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Dejan.P Napisano 2. junij, 2013 Prijavi Napisano 2. junij, 2013 jau kak jajc je to... in zdej "bralci" od katerih je te avte v ?ivo morda videlo 5%, v njem pa sedelo morda 0,1% lahko sodijo, kateri avto bo poslovni avto leta? In potem jako pametni novinar?ki ?e razsojajo o tem kaj je dobro in kaj ne?!? Bravo! Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 9. junij, 2013 Prijavi Napisano 9. junij, 2013 Small overlap test daje zanimive rezultate, nova Mazda 6 je sicer nekje zadovoljivo, medtem ko je bila prej?nja ?estica katastrofi?na - ni se ji napihnila bo?na blazina. Katastrofi?no zgleda tudi CX5 kjer gre pri tr?enju volan v desno, dummyjeva glava pa pribije v stebri?ek preden se napihne bo?na blazina. Nisem gledal vseh posnetkov, me je pa ?okiral tisti od Toyote Prius - takega avta ziher nebi hotel imeti. Pa ?e nova ?estica: Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk Napisano 17. junij, 2013 Prijavi Napisano 17. junij, 2013 Danes sem spet mal vtikal nos v avtosalonu v novo ?estko in opazil, da je tisti znameniti mazdin patent podiranja zadnjih sede?ev imenovan harakiri (al neki tazga ) o?itno prizadet od recesije. Sede?na klop se pri podiranju naslonjal ne spusti navzdol, tako kot se ta spusti pri prvi razli?ici ?estice in tudi zaradi tega je prtlja?nega prostora pri podrtih naslonjalih manj. Nevem zakaj se pri mazdi odpovedujejo adutov s katerimi so bili neko? dale? pred tekmeci. Ali je pravi tr?ni pristop trud kako narediti avto ?imbolj podoben audiju bo pokazal ?as. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
YavarYe X6V6 Napisano 18. junij, 2013 Prijavi Napisano 18. junij, 2013 sistem je "harakuri" ,?e se ne motim. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 18. junij, 2013 Prijavi Napisano 18. junij, 2013 sistem je "harakuri" ,?e se ne motim. Nope Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 18. junij, 2013 Prijavi Napisano 18. junij, 2013 sistem je "harakuri" ,?e se ne motim. Karakuri... >> http://www.mazda.si/mazdine-zgodbe/karakuri/ Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
janik Napisano 19. junij, 2013 Prijavi Napisano 19. junij, 2013 Meni se pri karavanu patent ne zdi bistveno druga?en od ta stare ?estke. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
Mraušk Mčk Napisano 19. junij, 2013 Prijavi Napisano 19. junij, 2013 Meni se pri karavanu patent ne zdi bistveno druga?en od ta stare ?estke. To sedaj pri novem karavanu sploh ni ve? patent. Je samo ena navadna negibna klop kakr?no imajo vsi avti, npr. ?koda. Pri stari ?estici je zelo zanimiv in uporaben patent, kjer se sedalni del klopi avtomatsko pogrezne navzdol, ko za?ne? naslonjalo nagibati naprej. In ta izredno domiselna re?itev se je imenovala karikuri. To je bila tudi ena od stvari, s katero so bilil pred konkurenco tako kot so bili v prednosti s serijskim webastom. ?koda da se je mazda odlo?ila, da ne bo pred konkurenco. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
janik Napisano 19. junij, 2013 Prijavi Napisano 19. junij, 2013 Meni je ?koda edino za Webasto. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
Boss Napisano 19. junij, 2013 Prijavi Napisano 19. junij, 2013 ?ist preve? amerikanizacije, ker amerom take zadeve ne pomenijo ni? isto?asno pa podra?ijo izdelavo. zato tudi taki kiksi pri limuzini kot so navadni potopni vzvodi prtlja?nika, ki totalno zmanj?ujejo prostor prtlja?nika. ?e prva generacija ?estke je imela amortizerje, ki ?isto ni? ne zmanj?ujejo volumen prtlja?nika. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 19. junij, 2013 Prijavi Napisano 19. junij, 2013 5cm, kolikor se pri stari ?estici pri podiranju pogrezne klop in je tudi celotno prtlja?no dno toliko ni?je, ne pomeni samo 5cm ni?ji nakladalni rob. Pri tej povr?ini pomeni tudi blizu 130l ve?ji volimen - cifra ki ni zanemarljiva. ?eprav je tanova ?estka od tastare za 6 cm ?ir?a, je ?irina prtlja?nika v vi?ini spodnjega roba stekla vsaj 20cm o?ja. Niti podrazno nebi ?lo v ta avto isto kot v staro ?estico. V tastaro ?estko spravim dva odrasla bicikla, skoraj 1,5m dolg chariot (otro?ki vozi?ek), otro?ko posteljico, plenice&igra?e, + potovalki in ostalo kramo za dopust (sixpacki). Pa razen biciklov ni?esar ni gledalo ?ez spodnji rob stekla s tem da ena tretjina naslona ni bila podrta. Saj ne da bi rad postavljal rekord, ampak tudi brez zgoraj na?tete krame v tanovo ?estko na ta na?in niti dva bicikla ne gresta (razen le?at drug na drugega, kar se ?e s slabimi bicikli ne dela, kaj ?ele z dobrimi) Pa ne mi zamerit za tole klobasanje ki sodi bolj v jamralnik. Razumite ?loveka, ki je dolgioh 11 let dajal na kup?ek zato da si bo privo??il novo ?estko, potem mu pa kar naenkrat ni v?e?. Ko se ?lovek razvadi z dolo?enim udobjem gre te?ko na manj. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
SpEkTr Napisano 19. junij, 2013 Prijavi Napisano 19. junij, 2013 Kerga chariota pa ma?? So zakon ane :-) Citiraj
Alex Napisano 20. junij, 2013 Prijavi Napisano 20. junij, 2013 Meni ?e vedno ni v?e? ne limuzina ne karavan. Spredaj bi ?e bila ampak zadek je ?isto mimo.Tiste kromirane laj?te med zadnjimi lu?mi. Citiraj
Boss Napisano 20. junij, 2013 Prijavi Napisano 20. junij, 2013 Tiste kromirane laj?te med zadnjimi lu?mi. ?al se moram kar strinjati - tako ki?asto cheap delujejo... tale krom je bil ?e pred kakim desetletjem ?e ?ist pase zato ne vem zakaj ga spet vla?ijo na plano. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 20. junij, 2013 Prijavi Napisano 20. junij, 2013 Kerga chariota pa ma?? So zakon ane :-) CX1. Res je bil celga jurja s popustm, ampak hitro ugotovi? zakaj toliko ko?ta. Brez problema 6mesecev starega otroka 1. januarja v snegu pririne? na vrh Velke planine do kapelce. Ali pa ko ima? zadevo pripeto za kolo v ovinkih sploh ne porajta?, oz. je tako nemote?e da po klancu navzdol rabi? mal avtosugestije, da ne zalaga? napolno (da nebi izpadel neodgovoren star? ). Res je zakon Se opravi?ujem za Off Topic Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jest Napisano 17. julij, 2013 Prijavi Napisano 17. julij, 2013 Evo sem na hitro spisal in poslal Nemcem zato ker omenjam nem?ko konkurenco in ker je HQ ravno v Nem?iji za EU Dear Sir or Madam I am contacting you, because I have a question for my favourite automobile manufacturer Mazda. I had been owner of Mazda 6 Mk1, now I've a Mazda 6 Mk2. Because both of this cars was or is fantastic and I love them all, so I was hardly waiting for new model of Mazda 6 with new skyactiv tehnology. But here comes my first big disapointment - there is no 5-door version which is the best compromise from both, sedan and combi worlds, and now 5-door version is gone. I don't understand why, because 5-door version always has a look of sedan (which I prefer better and is more beautifull) and practicality of combi. I understand that Mazda tries to close up with premium german marks with this new Mazda 6 model (especially with sedan version) but premium carmakers more and more discovering 5-door versions practicality and looks. Audi has two models, A5 and A7, BMW, 5GT and new 3GT. They find out, that this is version where they will steal customers from other carmakers and keep theirs with more different version of same model to choose. Mazda have a long history of 5-door versions of that class from second generation of 626 (1983) until second generation of Mazda 6 (ended 2012). Almost 30 years of producing 5-door models of Mazda major model and now comes the decision that this version is not anymore necessary or how can we explain to ourself, why discontinuing production of that kind version. I'll be very glad if you explain me about that confusion and will be more glad if there is maybe a plan for new 5-door or coupe GT version of my favourite car model. Yours sincerely Bostjan Bratina Si na tole tvoje pisanje dobil kaksne odgovor? Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Boss Napisano 17. julij, 2013 Prijavi Napisano 17. julij, 2013 Si na tole tvoje pisanje dobil kaksne odgovor? Nope... ?isti ignore Citiraj
UTT Napisano 23. julij, 2013 Prijavi Napisano 23. julij, 2013 Madona... iz ?esa pa so tele Mazde? Unobtaniuma? Jaz mojo ?e kar ?akam in prodajalec NE VE, kdaj bo avto pri?el do njega. Naro?ena je bila v drugi polovici februarja... ?e takrat je bilo re?eno konec junija/za?etek julija... avta ?e nikjer. Ko sem nazadnje kupoval nov avto druge znamke, so mi povedali kateri teden bo avto narejen in nato na podlagi tega, kateri teden bo pri?el do prodajalca... ne razumem, zakaj tile natan?ni japon?ki tega ne morejo napravit. In drugo... ?akalni rok za avto?! Pol leta? Sem malo preveril pri drugih znamkah... 4 mesece je bil max... Lp Uro? Citiraj
jures Napisano 23. julij, 2013 Prijavi Napisano 23. julij, 2013 Madona... iz ?esa pa so tele Mazde? Unobtaniuma? Jaz mojo ?e kar ?akam in prodajalec NE VE, kdaj bo avto pri?el do njega. Naro?ena je bila v drugi polovici februarja... ?e takrat je bilo re?eno konec junija/za?etek julija... avta ?e nikjer. Ko sem nazadnje kupoval nov avto druge znamke, so mi povedali kateri teden bo avto narejen in nato na podlagi tega, kateri teden bo pri?el do prodajalca... ne razumem, zakaj tile natan?ni japon?ki tega ne morejo napravit. In drugo... ?akalni rok za avto?! Pol leta? Sem malo preveril pri drugih znamkah... 4 mesece je bil max... Lp Uro? ?e ima? tisto s kondenzatorjem je zastoj zaradi serijske napake Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.