Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem na moji mazdi diesel 136 km...in sicer avto gre normalno ?e pohodi? gas do polovice, ko ga pohodi? do konca kadi in ne vle?e,tak ob?utek kot da nebi dobival dovolj zraka.. Na testerju ni napak, egr je blindiran, ena od mo?nosti na katero sem takoj pomislil je senzor za pretok zraka. Cevi od intercoolerja sem pregeldal in so ok...kaj obstaja mo?nost da se ne odpirajo lopute v sesalnem kolektorju?

www.gistel.si

Napisano

To se je meni zgodilo ene 2-3 krat preden sem ga dal na software update na Mazdin servis. V?asih sem naglo pospe?il, potem npr. pretaknil v 4-to prestavo in pri?el do kak?ne 120km/h, nakar ni ?lo naprej, dokler nisem spustil gasa in ga znova dodal. Malo neugodno, ?e se ravno spravi? prehitevat. Sedaj sem naredil ?e 20.000km od takrat pa ni bilo te?av (tok, tok, tok). :ne vem:

Napisano

To se je meni zgodilo ene 2-3 krat preden sem ga dal na software update na Mazdin servis. V?asih sem naglo pospe?il, potem npr. pretaknil v 4-to prestavo in pri?el do kak?ne 120km/h, nakar ni ?lo naprej, dokler nisem spustil gasa in ga znova dodal. Malo neugodno, ?e se ravno spravi? prehitevat. Sedaj sem naredil ?e 20.000km od takrat pa ni bilo te?av (tok, tok, tok). :ne vem:

 

Danes gre avto normalno in ne kadi, zgleda da bo problem na kaksnem senzorju...

www.gistel.si

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kon?no re?il problem, delno je bil kriv injektor na drugem cilindru. Smo priklopili lon?ke na povratke injektorjev in vsi so se napolnili enakomerno razen drugega cilindra...

post-6180-1342947354_thumb.jpg

Po menjavi injektorja je avto vleku dosti bolj?e ampak je ?e vedno kadil. Po prebiraju italijanskega foruma sem na?el ?e eno napako na na?ih ?estkah, pod filtrom od zraka je plo??ica na kateri so skupaj vezane mase avtomobila, med ostalim masa od injektorjev. Na tej plo??ici se z leti nabere rja in oksidacija in posledica je slaba masa na injektorih in ?katli od varovalk. Vse skupaj sem razstavil in pobrusil, na koncu po?prical ?e kontakt spray in sestavil nazaj...motor dela bolj mirno in avto vle?e zdaj dosti bolj mirno in ne kadi ve? :jupiii::jupiii::jupiii::jupiii::jupiii:

 

Vsem lastnikom ?estk, svetujem da si to re?ijo na svojih avtomobilih. Vse skupaj porabimo 20 minut, stro?kov pa ni nobenih...

www.gistel.si

Napisano

Zanimiv, ampak ne vem kako povezavo ima masa in mirni tek motorja? :;)

 

Na tisti plo??ici, je vezana tudi masa, ki gre na injektorje, plus pa dobijo iz centrale.. In ?e imajo injektorji slabo napetost, ne delujejo pravilno...vsaj pri meni je bilo tako. Opazil sem tudi razliko na levi lu?i, prej je xenon-ka ob?asno utripala zdaj je za enkrat mirna.

www.gistel.si

Napisano

Na tisti plo??ici, je vezana tudi masa, ki gre na injektorje, plus pa dobijo iz centrale.. In ?e imajo injektorji slabo napetost, ne delujejo pravilno...vsaj pri meni je bilo tako. Opazil sem tudi razliko na levi lu?i, prej je xenon-ka ob?asno utripala zdaj je za enkrat mirna.

 

Zanimiv, bi mogu nekdo probat s podobnimi simptomi, brez da menja injektor. Me res zanima, ?e se to tako pozna. Pravi? spodaj pod airbox-om. Bom ob priliki pogledal, kako to zgledA :)

Napisano

Kon?no re?il problem, delno je bil kriv injektor na drugem cilindru. Smo priklopili lon?ke na povratke injektorjev in vsi so se napolnili enakomerno razen drugega cilindra...

post-6180-1342947354_thumb.jpg

Po menjavi injektorja je avto vleku dosti bolj?e ampak je ?e vedno kadil. Po prebiraju italijanskega foruma sem na?el ?e eno napako na na?ih ?estkah, pod filtrom od zraka je plo??ica na kateri so skupaj vezane mase avtomobila, med ostalim masa od injektorjev. Na tej plo??ici se z leti nabere rja in oksidacija in posledica je slaba masa na injektorih in ?katli od varovalk. Vse skupaj sem razstavil in pobrusil, na koncu po?prical ?e kontakt spray in sestavil nazaj...motor dela bolj mirno in avto vle?e zdaj dosti bolj mirno in ne kadi ve? :jupiii::jupiii::jupiii::jupiii::jupiii:

 

Vsem lastnikom ?estk, svetujem da si to re?ijo na svojih avtomobilih. Vse skupaj porabimo 20 minut, stro?kov pa ni nobenih...

 

Sem zadovoljen, da si re?il zadevo.Kako pa kaj EGR zadeva na drugi 6-ki napreduje?Ste kaj ugotovili? :whatever:

 

 

Napisano

Sem zadovoljen, da si re?il zadevo.Kako pa kaj EGR zadeva na drugi 6-ki napreduje?Ste kaj ugotovili? :whatever:

 

Glede EGR-ja, sem mogoce nasel resitev. Pridi mimo ko imas cas, bova predelala senzor... :)

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.