Skoči na vsebino

mazda b2500

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hey.

 

Kako bi lahko povecal moc na b2500 di? Nasraufal turbino?

Lp

 

?zmeden?

 

Sicer sta baje dva razli?na motorja ampak turbo: (kopirano iz enega testa)

 

"Kupec lahko izbira med dvema razli?icama motorjev. Oba sta 2,5 litrska dizla, polnjena s pomo?jo turbo polnilnika. Prvi ima 78 KM, mo?nej?i, testni pa 109 KM pri 3500 vrt/min. Dodatno mo? pa pridobi s pomo?jo hladilnika stisnjenega zraka. Vendar pa je ?e pomembnej?i podatek o 266Nm navora pri 2000 vrt/min, ko pride do izraza turbina."

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Hey.

 

Kako bi lahko povecal moc na b2500 di? Nasraufal turbino?

Lp

 

Mi lahko razlo?i?, zakaj te to zanima? Jaz moje BT-50 ?e nisem spravil ob sapo, pa sem kar zahteven.

 

?e pa jutri pride? na piknik, pa ?e kaj pregledamo in dore?emo...

Napisano

To je delovni stroj/traktor ne pa dirkalnik tako, da ne fantaziraj. Seveda se da ampak zakaj bi si zakompliciral ?ivljenje, ?e ni potrebe? ?e nima turbine da? gor turbino seveda, pa intercooler pa preprogramira? ampak kaj se bo potem zgodilo pa raje ne razmi?ljam... :rolleyes:

Napisano

zdej nvem zakaj rabi? ti pove?anje mo?i, pri takem atu bi kve?jemu bolj razumu pove?anje navora, pa ?e to mislim, da ni potrebe :ne vem:

Napisano

SpeedEX, pomiri se.

 

B-2500 oz. BT-50 je poltrahtr in ne dirkalnik. ?e misli? dirkati s tem vozilom, bo? imel te?ave. Ne le z motorjem, ampak predvsem z optiko predvsem zadnje preme, pa tudi z polgredmi, zadnjim mostom, kardanom, le?ajem kardana in tako naprej.

 

Motor je dovolj mo?an. Tudi driftat se da lepo, ker je motor spredaj, pogon pa zadaj, kjer ni prakti?no nobene te?e. A zavedaj se, da ima trahtorski navor. In ?e ti guma nekam malo bolj zagrabi, motor ne bo odnehal. ?e te ne odnese hudi?u v rit, bo vso to silo morala prebaviti transmisija. In potem ne jokat, da ti je polomilo vse mogo?e. Sploh se to lahko zgodi pri iz?ivljanju na travi, blatu ali snegu, kjer na lepem guma najde kamen, ki je skrit pod podlago in ga ne vidi?. V spolzki podlagi se guma vrti za odtrgat, ko pa pride na kamen, pa zagrabi. Potem pa niti Bog ne re?i ve?. Ali te nekam odnese ali pa nekaj polomi.

 

?e pa ga misli? uporabljati kot delovni stroj, pa je zadeva mo?na za Zemljo pretrgat. Sicer je B-2500 ?vojnej?i od BT-50, a vseeno: iz gozda sem peljal 3 tone tovora (1 tono v kasonu in dve toni v prikolici). Ker je bila pot slaba, sem vozil v prvi in z reduktorjem. In pri 1200 obratih motorja je zadeva prav lepo vlekla. Dobro, pri ?ibkej?em motorju bo potrebnih mogo?e 2000 obratov, a vseeno. Tudi ko smo na servis vlekli Holderja, ki tehta 2,4 tone in to na prikolici, ki tehta 600 kg, je BT.50 lepo vlekel z 1500 do 1800 obrati motorja. Zato res ne vidim potrebe po nekem "friziranju".

Napisano

Kdor je bil na pikniku v Lokovcu ?e v nedeljo, mu je hitro jasno, da ima ta re? dovolj mo?an motor. Mogo?e manjkajo gosenice ali pa vsaj blokada diferenciala, kilowati pa vsekakor ne. Saj lahko udele?enci napi?ejo.

Napisano

?e sem prav razumel bo to njegov prvi avto torej ?e to, da bo pickup z lahko ritjo prvi avto je ve? kot preve?, ?e bo delal neumnosti. :) Da bi pa po cesti to teral ?ez ovinke si pa tudi jaz ne bi upal pa sem ?e navajen voziti kaj hitrej?ega pa je to ?e vseeno prehitro pomoje. :D

Napisano

Kdor je bil na pikniku v Lokovcu ?e v nedeljo, mu je hitro jasno, da ima ta re? dovolj mo?an motor. Mogo?e manjkajo gosenice ali pa vsaj blokada diferenciala, kilowati pa vsekakor ne. Saj lahko udele?enci napi?ejo.

 

ma Hummer se lohk skrije :P

Napisano

?e sem prav razumel bo to njegov prvi avto torej ?e to, da bo pickup z lahko ritjo prvi avto je ve? kot preve?, ?e bo delal neumnosti. :) Da bi pa po cesti to teral ?ez ovinke si pa tudi jaz ne bi upal pa sem ?e navajen voziti kaj hitrej?ega pa je to ?e vseeno prehitro pomoje. :D

 

Napaka z moje strani-bo moj prvi pick up. Drugac sem edino ritko od teranota "probal"

Kdo ? Jaz ?e ne !

Napisano

Da se ne bom ponavljal, preglej ti dve temi:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6811

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8111

 

Tu je bilo precej razlo?enega o teh vozilih. Tudi o registraciji (to je tovorno vozilo), pa zavarovanju, servisih in tako naprej. Samo za poku?ino, ena pnevmatika je 170?. Ni dosti, ?e pa mora? kupit vse ?tiri, je pa to 680?. In ko gre? tankat, gre v en rezervar 80-90?. In tako naprej. ?e ga potrebuje?, prav, naj ti dobro slu?i. ?e pa ga kupuje?, ker je pa? prilika, pa premisli ?e enkrat.

 

Upam, da nisem komu pokvaril posla...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?lovek prijazno vpra?a, kako bi pove?al mo?, vi pa vsemogo?e "star?evske" ali kako druga?e "hudo pametne" nasvete dajete! :dudek:

 

 

Daj gor intercooler in malo navij turbino, malo od oka ?e dodaj nafte (ko bo kadilo na poln plin je ravno prav) in se bo nekaj poznalo- tako na mo?i, kot na porabi.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Je ?e kdo optimiral motor mazde b 2500. Gre se mi bolj zaradi porabe. Pa ne mi zdej srat naj si kupim en majhen avto. Pri drugem avtu VW Sharan 4motion se mi optimiranje pozna pri porabi-1,5 l/100 km in pa pri navoru .Sedaj ga spravim v vsak breg, poraba je bila prej ?e sem se peljal do Maribora 9 litrov -avtocesta in pa skozi 140 km/h, sedaj 7,4 l/100 km in pa tudi 140 km/h.

Za vsak nasvet se vam zahvaljujem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.