Skoči na vsebino

BP ma?ina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Slivka, ne vem kak?en obvlada? je ta va? Vseved, ampak pred ?asom sem sli?al, da naj bi imel tudi NSU Prinz (upam, da nisem kaj pome?al) Wanklov motor. Je pa res, da je to makina, ki je stara cca. 40 let oz. ne dosti manj. :D

 

EDIT;

 

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Prinz

 

Mah, obvlada?, ja. Kje kaj prebere, malo uporabi domi?ljijo, potem pa ne ve?, a mu je za verjet ali ne. Saj polovica tistega, kar pove, je res. Polovica pa zgolj njegova ideja, kaj naj bi bilo. Ma tokrat pa razlaga, da je on imel tak avto. Ali pa ga je vozil... Ali pa se je vsaj vozil v njem... Kakorkoli, Wankel potemtakem ni izklju?no Mazdina licenca, ki naj bi jo odkupili od g.Wankla?

 

Kako pa je z Ameri?kimi proizvajalci Wanklovih motorjev? ?e nimajo licence...

Napisano

Dr?i, celo od NSUja je bil motor! Fora je, da, ko je Wankel predstavil svoj rotacijski motor je bilo te nekaj bolj?ega in je kar dosti proizvajalcev delalo rotacijski motor. Med drugim neke Ruske znamke izklju?no za policijske avtomobile. Problem sodobnega wankla je pa mislim da v tem, da ima Mazda par patentov, ki so izbolj?ali dizajn (porabo olja, bencina, dalj?o delovno dobo bla bla bla) in se drugim to niti ne spla?a ampak razvijajo klasi?ne motorje.

V letala so motorje vgrajevali zaradi tega ker ponavadi, ko kaj crkne naj ne bi crknilo kot klasi?ni motor ampak postopoma izgublja mo?. Samo ne vem pa, ?e je ?e kaj proizvajalcev, ki to delajo. Sem pa zadnji? na

"It is the first 4-rotor since the 787b to use triple spark plugs per rotor. It is also the first since the 787 to feature telescoping intake manifold. Custom made slide throttle body system. A world first however is the use of a center main bearing and 4-piece eccentric shaft." od tele firme.

 

In kar je ?e bolj zanimivo sem zasledil nekje 700ccm cestni motor z wankel motorjem, 200HP @ 11,000RPM, 135 Nm @ 9,500RPM, 136kg. :notworth:

Objavljena slika

 

Skratka, va?ki vseved o?itno malo ve o tem. Za kaj ve? mu pa lahko omeni?, da si videl tale motor, mogo?e mu odpre? nova obzorja. :D

Napisano

Suzuki Re5 je bil tudi rotary bike pa tudi ?portni avioni

 

wiki:

 

Among the manufacturers signing licensing agreements to develop Wankel engines were Alfa Romeo, American Motors, Citroen, Ford, General Motors, Mercedes-Benz, Nissan, Porsche, Rolls-Royce, Suzuki, and Toyota.[1] In the United States, in 1959 under license from NSU, Curtiss-Wright pioneered improvements in the basic engine design. In Britain, in the 1960s, Rolls Royce Motor Car Division pioneered a two-stage diesel version of the Wankel engine.[6]

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kot je meni znano imajo licenco zakupljeno tudi drugi kot recimo Ford, General Motrors, Mercedes, Toyota, Porsche... celo Rolls Royce, ki je izdelal dizelski wankel?!?!?!

 

Mercedes mislim, da je to poskusil le v prototipu C111, Norton celo v motociklih, Audi naj bi ga dal v A1 e-tron kot podalj?evalec dosega. Uporabljajo pa se teli motorji za lahka letala in cel kup drugih pogonskih zadev in strojev ter generatorjev.

 

Recimo sam sem se prvi? sre?al z wanklom, ko sem slu?boval v biv?i JLA na tri cevnem 20mm topu M55. Za obra?anje uporablja majhen wanklov motor.

 

?e koga zanima je tukaj malce bolj ob?iren opis

http://otpisani.niceboard.com/t758-protiva...top-20-3-mm-m55

 

Protivavionski trocevni top M55A3B1 se od verzije M55A3 razlikuje po tome ?to sa desne strane ima ugrađen motor "Wankel" ?ija se snaga koristi za pokretanje po pravcu i elevaciji. Ni?and?ija topom upravlja uz pomoć palice (d?ojstika).

33112_1.png

Napisano

Slivka, ne vem kak?en obvlada? je ta va? Vseved, ampak pred ?asom sem sli?al, da naj bi imel tudi NSU Prinz (upam, da nisem kaj pome?al) Wanklov motor. Je pa res, da je to makina, ki je stara cca. 40 let oz. ne dosti manj. :D

 

EDIT;

 

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Prinz

 

NSU je bil med prvimi, ki so vgrajevali Wanklov motor... med drugim tudi v NSU RO 80

ker je Felix Wankel leta 1951 pri njih razvijal motor "brez batov"...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Ro_80

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

carsko, sami google specijalisti :P

 

slivka: www.google.com

 

drugace pa ja wankel je cisto obicajno japonsko ime

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

drugace pa ja wankel je cisto obicajno japonsko ime

 

A ni bil ?ved? Ali pa ?vicar? Ali pa ?kot... Meh, nekaj Evropskega, ne Japonskega?

 

Me je zmedlo to, da sem bil prepri?an, da je Mazda odkupila licenco in da edino Mazda lahko dela Wanklove motorje...

Napisano

Ime Felix Wankel se mi ne sli?i ravno tipi?no japonsko. :jezicek::zvizga::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.