Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i!

 

?e kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu :blush: . V tem ?asu sem zamenjal mojo 323f-ko za 6-ko. V dveh in pol letih sem z mojo mazdico naredil 50.000 km (sedaj jih ima 196.000) in sem z avtom zelo zadovoljen. :D Pred ?asom se mi je

zgodilo, da se je mazdica med zaviranjem pred semaforjem ugasnila, za?udeno sem avto pri?gal in nekaj ?asa nisem imel nobenih te?av. Problem se je ponavljal letos pozimi, ob nizkih temperaturah se je avto na semaforju uga?al, v zadnjem tednu pa se to dogaja kar pogosto (v prostem teku obrati zanihajo in avto se ugasne). Po prebiranju foruma sklepam, da gre za pokvarjen IMV ventil. So to pravi simptomi ali bi lahko bilo kaj drugega in seveda kak?ni so stro?ki, ?e je kdo ?e imel podoben problem?

 

Drugih te?av z avtom nimam, poleg malce ?rnega dima ko pohodim plin in blagega vle?enja v stran na nagnjeni cesti, kar pa so, kolikor sem prebral na forumu, "dodatna oprema" :)

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

Napisano

Jaz bi se na tvojem mestu oglasil do na?ega majstra - Avto Pelko d.o.o., pa bosta skupaj po?tudirala kaj je za po?timat! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

 

glede na izku?nje serviserjev in nekaterih uporabnikov, priporo?eno je vsaj vsake dve leti odmontirat pokrov karterja, ter preverit ?istost sita, po katerem ?rpalka vle?e olje,

?e je sito zabasano, je olja dovolj, motor pa lahko kljub temu ribne...

 

podlo?ke so minimalni stro?ek z veliko vrednostjo :) Menjaj ?e ?e nisi...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz bi se na tvojem mestu oglasil do na?ega majstra - Avto Pelko d.o.o., pa bosta skupaj po?tudirala kaj je za po?timat! :punk:

 

Sem videl, da se Avto Pelko omenja kar konkretno na tem forumu, tako, da mora biti res faca za mazde. :)

Hvala za nasvet.

 

Druga?e sem pa pri?akoval, da se boste kar konkretno razpisali o teh motorjih. Vsaj kolega, ki je bil v?asih vajenec na mazdi pravi, da so jih zamenjali veliko. :ne vem: V bistvu me veseli, da se niste :D

Napisano

Pelko je prov orng obvlada? in je ?e marsikatero Mazdojko D, re?il pred ribarijo. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

 

Hvala, bom se ta teden oglasil pri njemu in sporo?im kaj smo re?ili. :cheers:

Napisano

Hvala, bom se ta teden oglasil pri njemu in sporo?im kaj smo re?ili. :cheers:

 

lahko bi mev se popust,a je tko zmaj? :hudicek:

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

lahko bi mev se popust,a je tko zmaj? :hudicek:

 

Seveda, ?lani kluba imamo 15 % na material in storitve! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer pa ne me za besedo dr?at, ?e ni Pelko ?e ra?unal tole z vsemi mo?nimi popusti, no ni? te ne stane ?e vpra?a?, je zelo fajn mo?akar! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem malo prej Simona vpra?al konkretno za tvoj primer kaj bi bila te?ava in koliko ?. Kot iz topa mi je ustrelil, da je regulator na Bosch pumpi, stro?ek naj bi bil pa samo 160?, drugod je rekel, da ti bodo ra?unali 280?. :jupiii:

 

No jst se na nobeni sestki nism zaslediv d bi mela BOSCH PUMPO. :jezicek: Menjava IMV ventila je resitev

:jupiii:

banner1ydl6.jpg
Napisano

Pozdravljeni mazda?i!

 

?e kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu :blush: . V tem ?asu sem zamenjal mojo 323f-ko za 6-ko. V dveh in pol letih sem z mojo mazdico naredil 50.000 km (sedaj jih ima 196.000) in sem z avtom zelo zadovoljen. :D Pred ?asom se mi je

zgodilo, da se je mazdica med zaviranjem pred semaforjem ugasnila, za?udeno sem avto pri?gal in nekaj ?asa nisem imel nobenih te?av. Problem se je ponavljal letos pozimi, ob nizkih temperaturah se je avto na semaforju uga?al, v zadnjem tednu pa se to dogaja kar pogosto (v prostem teku obrati zanihajo in avto se ugasne). Po prebiranju foruma sklepam, da gre za pokvarjen IMV ventil. So to pravi simptomi ali bi lahko bilo kaj drugega in seveda kak?ni so stro?ki, ?e je kdo ?e imel podoben problem?

 

Drugih te?av z avtom nimam, poleg malce ?rnega dima ko pohodim plin in blagega vle?enja v stran na nagnjeni cesti, kar pa so, kolikor sem prebral na forumu, "dodatna oprema" :)

 

Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.

Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.

 

 

Zdravo. sem nov na forumu, zato me ?e malo matra samo oddajanje......

Glede tvoje te?ave, jaz sem imel isti problem. ?lo je za visokotla?ni ventil, ki naj bi ga po?rlo ?veplo v na?i nafti. Te probleme imajo predusem Mazde ni?jih letnikov, kasneje so to uredili z bolj?im ventilom. Jaz sem ta ventil dobil iz hrva?ke, saj so bili takrat le oni zastopniki (5 let nazaj) za to. Zrihtal pa mi ga je na servisu (pod roko) v ljubljani. Stro?ek cca 200?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.