markym Napisano 7. avgust, 2012 Prijavi Napisano 7. avgust, 2012 Zivjo, imam mazo 323F (kao karavanska izvedba), letnik 99, 1,5motor. Ko je avto segret se mi dogaja, da pod nizkimi obrati slabo vle?e, pri vi?jih obratih ni takih te?av (mogo?e bi tudi tukaj morala bolje vle?t). Ko je mrzel vle?e. S frendom, ki ima enak avto sva premenjala senzor pretoka zraka, njemu deluje avto normalno z mojim senzorjem tako kot je deloval pred tem, jaz pa imam ?e vedno iste simptome. Avto mo?nik mi je posodil tudi drug senzor, ?e vedno ne vle?e. Cev za zrak je bila zalepljena, tako da naj ne bi spu??ala. ?e kak?na ideja? lp Citiraj
uklopko Napisano 7. avgust, 2012 Prijavi Napisano 7. avgust, 2012 kdaj so bili pa ka?ni servisi narejeni? Filtri(+bencinski)?e ga ima ker mazda 3 ga nima-vsaj za zamenjat ne ,sve?ke. Morda ka?ni kabli prebijajo kje? :ne vem: Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
markym Napisano 7. avgust, 2012 Avtor Prijavi Napisano 7. avgust, 2012 kdaj so bili pa ka?ni servisi narejeni? Filtri(+bencinski)?e ga ima ker mazda 3 ga nima-vsaj za zamenjat ne ,sve?ke. Morda ka?ni kabli prebijajo kje? :ne vem: Cink ?pule menjane 2 leti nazaj zaradi cukanja + dva nova kablasve?ke menjane pred 10k km- nkgmenjava jermen in pripadajo?a ?ara predlaniolje bo na vrsti v kratkemzra?ni filter menjam 1x letno kar preventivno Bencinski filter ni bil menjan (je v rezervarju neka mre?ica na pumpi namesto filtra) klima polnjena letos (manjkalo samo 50g plina po 3 letih) srednji izpu?ni lonec menjan lani oktobra (na ?ivce mi je ?el ropot prekata), tukaj je posledi?no padla tudi poraba za pol litra loputa o?i??ena s fergazer sprejom pred dvema mesecoma Maf o?i??en z maf sprejem (crc mass airflow cleaner) gume so napumpane Citiraj
jures Napisano 7. avgust, 2012 Prijavi Napisano 7. avgust, 2012 filter ni, ker bi cukalo pri ve?jih obratih saj takrat cuza hitreje. omenil si da naj bi bila zracna cev zalimana - si preprican? ker lahko da nekje vle?e not zrak in to topel ko je segret motor - medtem ko ne ?uti? tega ko je zrak okoli motorja mrzel. fajn preglej vse okoli te cevi, razpoke, kjer je nataknjena...itd Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
markym Napisano 7. avgust, 2012 Avtor Prijavi Napisano 7. avgust, 2012 filter ni, ker bi cukalo pri ve?jih obratih saj takrat cuza hitreje. omenil si da naj bi bila zracna cev zalimana - si preprican? ker lahko da nekje vle?e not zrak in to topel ko je segret motor - medtem ko ne ?uti? tega ko je zrak okoli motorja mrzel. fajn preglej vse okoli te cevi, razpoke, kjer je nataknjena...itd zra?na cev je po?ila na rebrastem delu, tako da celo podro?je zalepljeno z ducktejpom. je mogo?e, da bi preko ventil?ka, na katerega je pritrjena oddu?na cev na pokrovu ventila nekje prepu??alo zrak? je to kaj logi?no? Citiraj
jures Napisano 7. avgust, 2012 Prijavi Napisano 7. avgust, 2012 zra?na cev je po?ila na rebrastem delu, tako da celo podro?je zalepljeno z ducktejpom. je mogo?e, da bi preko ventil?ka, na katerega je pritrjena oddu?na cev na pokrovu ventila nekje prepu??alo zrak? je to kaj logi?no? ?e ti lahko un frend posodi ?e cev, najprej probaj z izpravno cevjo preden i??emo naprej Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
markym Napisano 7. avgust, 2012 Avtor Prijavi Napisano 7. avgust, 2012 ?e ti lahko un frend posodi ?e cev, najprej probaj z izpravno cevjo preden i??emo naprej probano. ?e vedno isto. Citiraj
Danny Napisano 7. avgust, 2012 Prijavi Napisano 7. avgust, 2012 lahko je sesut katalizator,sm vidu ze nekajkrat to. ko pohodi? zapre luknjo in naposled se tudi avto pregreva ko ga goni? Citiraj
markym Napisano 8. avgust, 2012 Avtor Prijavi Napisano 8. avgust, 2012 lahko je sesut katalizator,sm vidu ze nekajkrat to. ko pohodi? zapre luknjo in naposled se tudi avto pregreva ko ga goni? no problem je da se mi to dogaja ob?asno in ne vedno. sem sicer tudi zmenjen z avspuharjem ta teden da preveriva tudi to opcijo. Citiraj
Danny Napisano 8. avgust, 2012 Prijavi Napisano 8. avgust, 2012 neki sm gledu na netu in vsi nekako cikajo na v?ig.tuljave.... pravi? da si jih menju Citiraj
markym Napisano 8. avgust, 2012 Avtor Prijavi Napisano 8. avgust, 2012 neki sm gledu na netu in vsi nekako cikajo na v?ig.tuljave.... pravi? da si jih menju menjal sem jih pred dobrimi 2 leti, ker mi je trokiral pri speljevanju. sem takrat menjal najprej sve?ke, pa je bilo treba menjat tudi cink ?pule. Citiraj
BOBI Napisano 8. avgust, 2012 Prijavi Napisano 8. avgust, 2012 Cink ?pule menjane 2 leti nazaj zaradi cukanja + dva nova kablasve?ke menjane pred 10k km- nkgmenjava jermen in pripadajo?a ?ara predlaniolje bo na vrsti v kratkemzra?ni filter menjam 1x letno kar preventivno Bencinski filter ni bil menjan (je v rezervarju neka mre?ica na pumpi namesto filtra) klima polnjena letos (manjkalo samo 50g plina po 3 letih) srednji izpu?ni lonec menjan lani oktobra (na ?ivce mi je ?el ropot prekata), tukaj je posledi?no padla tudi poraba za pol litra loputa o?i??ena s fergazer sprejom pred dvema mesecoma Maf o?i??en z maf sprejem (crc mass airflow cleaner) gume so napumpane bencinski filter ma kljub temu,tista mrezica je pac na pumpi,filter pa je pri motorju na pozarni steni,ali pa pod avtom Citiraj MAZDA POWER
markym Napisano 9. avgust, 2012 Avtor Prijavi Napisano 9. avgust, 2012 bencinski filter ma kljub temu,tista mrezica je pac na pumpi,filter pa je pri motorju na pozarni steni,ali pa pod avtom Na mazda servisu so mi rekli da ni filtra, da je tista mrezica to to. Citiraj
markym Napisano 14. avgust, 2012 Avtor Prijavi Napisano 14. avgust, 2012 katalizator ni podrt, preverjeno v?eraj. Filtra za gorivo pod avtom ni, na po?arni steni prav tako ne. ?e kak?na ideja? Citiraj
markym Napisano 14. avgust, 2012 Avtor Prijavi Napisano 14. avgust, 2012 kaka lampda sonda? Je samo ena, se jo je odklopilo, ni? druga?e. se je dala druga iz delujo?ega avta, isto. Problem se ne pojavlja vedno, ampak ob?asno. Ve?ino ?asa ko je zelo vro?e zunaj, tako da mora biti sugurno kaka brezvezna finta. Ve?ino konektorjev na senzorjih okoli motorja sem prepucal s kontakt sprejem, mogo?e samo za kaksnega ne vem da je ?e kje in ki bi lahko vplival- zbiram ideje. danes probam ?e vpliv stikala na pedalu od sklopke, mogo?e ima kaksen vpliv tudi on. Citiraj
Danny Napisano 14. avgust, 2012 Prijavi Napisano 14. avgust, 2012 med voznjo k ti to rata bi mogu gledat pritisk goriva....lahko ti rezervar ne "diha" zaradi slabega odu?ka, al pa je slaba ?rpalka ?e to sm najdu...klapa govori od neke cevke ki naj bi preperela The issue on my 323 turned out to be a leak in the air intake hose. It had a split half way round on the consatina part. There is an air pressure switch mounted just after the air box, if vaccuum is lost the ECU will cut the fuel to the engine and cause the sudden loss of power Citiraj
markym Napisano 15. avgust, 2012 Avtor Prijavi Napisano 15. avgust, 2012 med voznjo k ti to rata bi mogu gledat pritisk goriva....lahko ti rezervar ne "diha" zaradi slabega odu?ka, al pa je slaba ?rpalka?e to sm najdu...klapa govori od neke cevke ki naj bi preperela The issue on my 323 turned out to be a leak in the air intake hose. It had a split half way round on the consatina part. There is an air pressure switch mountedjust after the air box, if vaccuum is lost the ECU will cut the fuel to the engine and cause the sudden loss of power Preverim oddu?ek.Cev za dovod zraka je bila napokana in potem tudi zalepljena. Nova na mazda servisu je 90?..., ?e ima kdo informacijo kje jo dobiti ceneje se priporo?am zanjo. Citiraj
Danny Napisano 16. avgust, 2012 Prijavi Napisano 16. avgust, 2012 Preverim oddu?ek.Cev za dovod zraka je bila napokana in potem tudi zalepljena. Nova na mazda servisu je 90?..., ?e ima kdo informacijo kje jo dobiti ceneje se priporo?am zanjo. eBay??? :ne vem: Citiraj
markym Napisano 3. september, 2012 Avtor Prijavi Napisano 3. september, 2012 eBay??? :ne vem: cev zamenjana, nov MAF, razlike pa nobene. Ima kdo se kaksno idejo? Citiraj
rendy Napisano 3. september, 2012 Prijavi Napisano 3. september, 2012 Hja men pride ?e ena stvar na pamet. Jermenica glavne gredi. K sm imel miato je tudi meni nagajala tako kot tebi tvoj avto tko nagaju in sm mogu menjat to zadevo. Vec ti vom napisal k bom doma za pc-jem. Lp Citiraj
markym Napisano 4. september, 2012 Avtor Prijavi Napisano 4. september, 2012 Hja men pride ?e ena stvar na pamet. Jermenica glavne gredi. K sm imel miato je tudi meni nagajala tako kot tebi tvoj avto tko nagaju in sm mogu menjat to zadevo. Vec ti vom napisal k bom doma za pc-jem.Lp Jermenica glavne gredi? tista s klinastim jermenom? Citiraj
markym Napisano 28. julij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 28. julij, 2013 no pa imamo nov simptom. ko laufa kompresor od klime, padejo obrati pod 500 obr. Ampak je fora da ne vedno. Sumim kot da klima ne po?lje podatka ra?unalniku da laufa (da naj ?pricne ?e zanjo malo goriva). Kdo ve kak?na je ta povezava klima-ra?unalnik? Med vo?njo se tudi zelo ?uti pomankanje mo?i ko zalaufa kompresor. Citiraj
mazda_mx Napisano 29. julij, 2013 Prijavi Napisano 29. julij, 2013 S stikala za klimo gre povezava na motorni racunalnik. In dodatno odpre motorcek prostega teka, da motor ne ugasne. Citiraj
markym Napisano 9. september, 2013 Avtor Prijavi Napisano 9. september, 2013 No zgleda da za padec obratov ni kriva samo klima... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.