Skoči na vsebino

Mazda BT-50

Ustvari kratki URL


wifi

Priporočeno sporočilo

Lepo pozdravljeni!

 

Sem nova ?lanica na forumu in nikjer ?e nisem zasledila teme o Mazdi BT-50, zato odpiram novo temo. Obenem lepo prosim administratorja, da temo zaklene, ?e ?e kjerkoli poteka debata o tem.

 

Stvar je naslednja. V dru?ini se odlo?amo za nakup terenskega vozila in ko se pri nas kupuje avtomobil, se bo vedno kupilo samo Mazdo :/ ?li smo do na?ega prodajalca v na?em doma?em kraju in ta nam je zatrdil, da v celotni Evropi ni mogo?e dobiti nobenega Mazdinega pick-up, ker jih ne uva?ajo. Ali je to mogo?e? Trdi, da so zaradi cunamijev na Japonskem potrebovali ve?je ?tevilo takih vozil in da posledi?no le- teh ne izva?ajo. Res se spra?ujem, ali nas ima ta trgovec za norca.

 

Pregledala sem vse spletne strani o Mazdinih modelih in tudi povsod zasledila informacije o Mazdi BT-50, ki spada med pick-upe. Zakaj bi torej slovenski dobavitelji na svojih spletnih straneh predstavljali ta model, ?e ga pa? v Slovenijo (po navedbah na?ega prodajalca tudi v Evropo) ne uva?ajo?

 

Ker sem popoln laik na tem podro?ju, vas lepo prosim za iskrene odgovore, ker res ne ?elim biti ?rtev tega prodajalca.

 

Hvala in lep pozdrav!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obrni se na MMS oz. na drugega trgovca.....?e jih prodajajo v IT in DE, potem je bolj v tri krasne govoril da jih zaradi cunamijev ni pri nas.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mazda...Features=EXPORT

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mazda...Features=EXPORT

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obrni se na MMS oz. na drugega trgovca.....?e jih prodajajo v IT in DE, potem je bolj v tri krasne govoril da jih zaradi cunamijev ni pri nas.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mazda...Features=EXPORT

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mazda...Features=EXPORT

 

Pa si ti mogo?e opazil, da tudi na mobile.de ni niti enega BT50 letnik 2012 z 0 km. 2011 so o?itno res zadnji, pa ?e ti so rabljeni. :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...

Slivka ima BT-50, mogo?e ve kaj ve?.

 

Sicer se bolj spoznam na sam avto kot pa na to, kje se ga kupi oziroma zakaj se ga ne more, a nekaj sem ujel (nepreverjene informacije) , da je Mazda zaklju?ila proizvodnjo gospodarskih vozil, kamor spada tudi BT-50. Se bom ?e malo pozanimal, kaj je na stvari.

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stvar je taka, stoji pa takole:

 

Mazda je BTjke delala na tajskem. Ker so bile tam pred nedavnim poplave, je proizvodnja mo?no omejena. Poleg tega je bilo ?e nekaj drugih dejavnikov, ki so vplivali na odlo?itev, da Mazda BT-50 nekaj ?asa v Evropi ne bo na voljo. Tako se je odlo?ila Mazda Motor Corporation in ne na?i trgovci.

 

?e vedno pa so na voljo v Avstraliji in, jasno, na Japonskem. Vendar z volanom na desni...

 

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo pozdravljeni!

 

Sem nova ?lanica na forumu in nikjer ?e nisem zasledila teme o Mazdi BT-50, zato odpiram novo temo. Obenem lepo prosim administratorja, da temo zaklene, ?e ?e kjerkoli poteka debata o tem.

 

Stvar je naslednja. V dru?ini se odlo?amo za nakup terenskega vozila in ko se pri nas kupuje avtomobil, se bo vedno kupilo samo Mazdo :/ ?li smo do na?ega prodajalca v na?em doma?em kraju in ta nam je zatrdil, da v celotni Evropi ni mogo?e dobiti nobenega Mazdinega pick-up, ker jih ne uva?ajo. Ali je to mogo?e? Trdi, da so zaradi cunamijev na Japonskem potrebovali ve?je ?tevilo takih vozil in da posledi?no le- teh ne izva?ajo. Res se spra?ujem, ali nas ima ta trgovec za norca.

 

Pregledala sem vse spletne strani o Mazdinih modelih in tudi povsod zasledila informacije o Mazdi BT-50, ki spada med pick-upe. Zakaj bi torej slovenski dobavitelji na svojih spletnih straneh predstavljali ta model, ?e ga pa? v Slovenijo (po navedbah na?ega prodajalca tudi v Evropo) ne uva?ajo?

 

Ker sem popoln laik na tem podro?ju, vas lepo prosim za iskrene odgovore, ker res ne ?elim biti ?rtev tega prodajalca.

 

Hvala in lep pozdrav!

 

Glede na te?ave, ki si jih bila dele?na pri iskanju novega poltovornjaka znamke Mazda, bi ti svetoval, da razmisli? in pomisli? na reklo o zare?enem kruhu. Preveril sem na avtonetu in ugotovil, da firma, ki je do nedavnega sodelovala (in ?e sodeluje)pri izdelavi poltovornjaka Bt-50, ?e vedno prodaja poltovornjake pod svojo blagovno znamko. Gre za brata dvoj?ka, ki se pri Fordu namesto BT-50 imenuje Renger. Gre sicer za nekoliko razli?no notranjost in tudi nekaj malega pri zunanjosti, tako, da sta obe sodelujo?i firmi zadr?ala svoj stil izgleda, po vsebini pa gra za eanka vozova, s tem, da ford dodaja ?e varianto z mo?nej?im motorjem in avtomatskim menjalnikom.

Torej, ?e razmi?lja? o novem poltovornjaku poglej malo tudi po ponudbi ford rengerja. Te imajo na zalogi. V kolikor pa je varianta rabljeno, poglej tudi po rengerju, pri tem je zanimivej?a varianta s 3.0 motorjem. Po zagotovilih mojega znanca, ki ga ima, je poraba dizla manj?a kot pri 2.5 motorju.

 

Ker ne vem, kaj je razlog nakupa, se je glede na terenske zmogljivosti dobro posvetovari se pri Sivki. On ti bo lahlp svetoval ?e morebiti kako bolj?o varianto, ?e gre potrebo po terenski delovni "?ivali", pri ?emer ima lahko BT-50 v?asih tud kak minus.

 

Cena za novega rengerja z ddv so od 23000-32000?. Ker gre za kategorijo gospodarskega vozila, je mo?no obra?unati vstopni DDV, kar rata precej ugodno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Siriusu in vsem ostalim, ki jih to mogo?e zanima:

 

Ni vse zlato, kar se sveti.

 

Ja, vem, z odgovorom sem kar precej ?akal. To pa zato, da se je zunaj ohladilo. In sem opravil ?e nekaj meritev, da ne more nih?e oporekati. Torej: motorji v BT-50 in podobnih pick-up vozilih so druga?ne konstrukcije kot v osebnih vozilih. ?eprav so obojni dizela?i. Za primerjavo:

 

Motor Mazde BT-50 ima 143 KM pri 3500 vrtljajih na minuto.

Motor Mazde 3 CD 110 ima 110 KM pri 4000 vrtljajih na minuto.

 

V motor mazde BT-50 gre 7 litrov motornega olja.

V motor Mazde 3 CD 110 gre 3,8 litrov motornega olja.

 

Ker je motor BTjke toliko druga?en od "osebnih" motorjev, je ?e bolj ob?utljiv na priganjanje, dokler ni segret na delovno temperaturo. In danes zjutraj, pri zunanji temperaturi -5 stopinj Celzija sem prevozil 12 kilometrov, preden se je motor segrel na delovno temperaturo. Sem prepri?an, da Mazda 3 to dose?e precej prej.

 

Zakaj to pi?em? ?e se moja BTjka z 143 konji toliko ?asa segreva, se ve?ji motor ?e toliko dlje. In ?e so vo?nje do 20 km, je vo?nje konec, ?e preden se motor prav segreje.

 

Poleg tega ima mo?nej?i motor avtomatski menjalnik. Kar pa ni ravno plus. Ta menjalnik ima tako imenovano visko sklopko. Ki pa je precej bolj ob?utljiva na kak?ne te?je manevre in te?a?ko delo, kot pa klasi?na. Samo za primerjavo: Zetor nima avtomatskega menjalnika. Ferguson tudi ne. In John Deer tudi ne. Pa Land Rover Defender tudi ne. Vsi, ki so namenjeni te?a?kemu delu, imajo klasi?ni menjalnik s klasi?no sklopko. Mogo?e le, da imajo elektro-pnevmatski prenos komande namesto mehanske ro?ice. To pa je vse.. Nikakor ne bom rekel, da je izbira tega nesmiselna. Odvisno, kaj kdo potrebuje. ?e nekdo vle?e po?itni?ko prikolico ali pa jahto, ali pa pri svojem delu potrebuje kompresor, ki tehta tri tone, ali pa preva?a mini-bager ali kaj podobnega, ima ve?inoma odprto cesto in potrebuje zmogljiv vla?ilec. Tu je izbira mo?nej?ega motorja z avtomatskim menjalnikon smiselna. S tako prikolico itak ne more ve? kot 100 km/h, torej lepo priklopi tempomat, mo?nej?i motor skrbi za ?im manj?o porabo (ki pa pri takem delu ne bo pod 10 litrov na 100 km), avtomatski menjalnik v navezi z tempomatom in avtomatsko klimo pa za udobno potovanje. Tudi s ?ibkej?im motorjem bi se to dalo opraviti, a ne tako udobno. Bi bilo pa zanimivo narediti preizkus, koliko bi se pa dejansko res poznalo na porabi. Kljub vsemu se s takim tovorom ne dirka, pri 100 km/h pa ne verjamem v kak?no res veliko razliko pri porabi. No vsekakor bi mo?nej?i motor tako delo opravil la?je, torej bi zdr?al precej ve? kilometrov brez okvare, kar pa tudi nekaj ?teje.

 

?e pa kdo potrebuje delovnega konja, pa je bolj?a izbira ro?nega menjalnika, mogo?e tudi malo ?ibkej?i motor. Nesmisel? Niti ne. ?e je na razpolago 143 "konjev" na blatu, snegu, ledu,... je ?e vpra?anje, ?e lahko pnevmatike prenesejo vso to mo? na podlago. Torej ni te?ava, da bi mo?i manjkalo, ampak kako to mo? uporabiti. Kajti mo? brez nadzora ne pomeni ni?. Pri takem delu pa se na porabo niti ne gleda. Tam je pomembno opravljeno delo. In pri dolo?enih delih motor polovico ?asa te?e na mestu. In ve?ji kot je, ve? porabi... Jaz pri BTjki s 143 konji ?e nisem pri?el do tega, da bi bilo mo?i premalo. Niti pri delu v gozdu, kjer smo vla?ili drevesa in ?oke, niti pri prevozu kurjave, kjer smo preva?ali 4 metre drv, niti pri prevozu prijateljevega traktorja na servis, kjer smo 2400 kg te?ak traktor vlekli na 600 kg te?ki prikolici vse do Ormo?a, niti pri prevozu dveh konj, niti pri vleki mobilnega ?ebeljnjaka, niti pri plu?enju snega,... Nikoli ni bilo vpra?anje mo?i ali da bi pogre?al dodatno mo?. Velikokrat pa sem pri?el v situacijo, kjer ni bilo dovolj trenja med pnevmatiko in podlago. Tam pa mi ?e tako velika mo? ne pomaga (bi pa precej pomagale zapore diferencialov, a jih ne ?ibkej?a ne mo?nej?a razli?ica nima). Pri takem delu pa pride poraba tudi do 54 litrov nafte na 100 km. In ne bi bila bistveno manj?a, ?e bi imel ?e tako mo?an motor.

 

In kdor re?e, da mu Pick-up porabi med 7 in 8 litrov na 100 km, ta ima tako vozilo samo za prevoz svojega ega...

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • S takim tempom obrabe tole misli zdržat 100.000km al kaj  
    • resno, Vonderlajno sem jaz izvolil? Pa evropsko komisijo tudi? Idiotske neracionalne odločitve, ki so skregane z dobrobitjo Evropejcev - kako to preprečit, če se zadeve odločajo mimo demokratičnih načel. To je diktatura Bruseljskega političnega aparata, ki deluje v nasprotju z željami evropejcev. Kot primer, ja celo tako daleč gredo, da bi raje eskalirali vojno v Ukrajini kot pa da bi naredili vse, da se jo konča. Zadnja resolucija na to temo je nastala v glavah umskih bolnikov.   EU si zapira vsa vrata in kmalu bomo ostali sami -  a je to agenda WEF-a al koga drugega niti ni tako važno, ampak pred očmi nam razdirajo vse kar imamo še. Samo poglej kaj se dogaja - to pač ni normalno in je skregano z zdravim razumom. To v vsem mojem življenju še nisem videl ... zglajzali smo na polno, ker verjetno bo EU kolikor jo bo še bo razpadla še predno bodo uspeli zabiti zadnje žeblja v krsto. Ja pred letom 2035 - mark my words.
    • Joj, verjetno komaj čakam februar, ko pade Indonezija v vsej svoji lepoti in doživetjih.... 
    • Mal offtopic, ampak ravno včeraj sem prvič dal MAHLE oljni filter pa sem šel prov na embalažo pogledat: Made in germany.
    • Zelo lepa bočna linija, do perfekcije ji po mojem mnenju manjka le še kakšen manjši spojler oz. lip na pokrovu prtljage.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.